ورزش

نظر مدیر تراکتور درباره هشتگ “هر چی برانکو بگه”!

نظر مدیر تراکتور درباره هشتگ "هر چی برانکو بگه"!

علیرضا رحیمی ، معاون اجرایی باشگاه تراکتورسازی ، در مورد شرایط تیم ، وضعیت نیمکت مربیگری و برخی از بازیکنان صحبت می کند که خلاصه آن را می توانید در زیر بخوانید ؛

* اولین و مهمترین اولویت ما این است که آقای مسعود شجاعی بتواند مسئولیت مربیگری را به عهده بگیرد و یک قرارداد طولانی مدت سه تا چهار ساله امضا کند. با نظر او سه یا چهار بازیکن را بردارید و به مسابقات قهرمانی آسیا بروید.

* او در لالیگا شجاع است و بی نظیر یا پرسپولیس نیست. او دارای کاریزمای زیادی است و تجربه و استعداد زیادی در آموزش دارد البته تلاش می کنیم کادر فنی را در کنار این موضوع تقویت کنیم. من از آقای چمنیان تشکر می کنم ، اما ما قصد داریم حمایت جدیدی از آقای شجاعی داشته باشیم. اما این خواست ما و خواسته خود شجاع است. اینکه او در حال حاضر می خواهد بازی کند و باشگاه شرایطی دارد.

* الان در بازار ایران تیمی از مربیان حضور دارند یا مربیان آزاده ای که می بینیم با احترام از آنها شجاع ترند. اما احتمالاً نمایش موافقت نمی کند و در این صورت ما به سراغ مربی خارجی می رویم. من حساسیت ها را درک می کنم ، اما شما طرفداران خود را به جای ما رها کنید ، هیچ مربی ایرانی وجود ندارد و هیچ مربی خارجی اجازه حضور ندارد و آقای شجاعی شرایط ویژه ای را می خواهد اما ما طی دو سه روز آینده سرمربی تعیین می کنیم . یا مسعود شوجایی با مددکار و بدنساز موافق است ، یا ما به خارج از کشور می رویم و با فدراسیون موافقت می کنیم.

* آقای فرکی و مجیدی ، ما هیچ بحثی نداشتیم. ما معتقدیم که وقتی ما گلسنگ و تشک می آوریم ، دیگران در همان سطح هستند. به عنوان مثال آقای تقوی مربی خوبی بود اما موانعی وجود داشت که نتوانست از پس آنها برآید.

* ما به شما اطمینان می دهیم که تحت هیچ شرایطی رضایت پیمان بابا به طرف مقابل داده نخواهد شد. یا باید با این شکل در ماشین سازی بازی کند یا باید روی تراکتور بیاید ، این تیم بزرگی است. ما آماده تمدید قرارداد او هستیم اما استدلال او این است که این مبلغ بسیار بیشتر خواهد شد. من گفتم مشکلی نیست و قیمت پیمان بابایی الان 600 میلیون تومان نیست ، من می گویم اگر می خواهید بیشتر بپردازید پس قرارداد را تمدید کنید تا هزینه آن برای ما عادلانه باشد.

* زمانی که آقای برانکو در تخت جمشید بود ، هشتگی خوانده شد که گفته های برانکو را دارد. برای هر طرفداری امکان انتخاب صف آرنج وجود ندارد. کانون هواداری مانند تراکتور واقعاً برای هواداران است و ما برای هواداران اینجا هستیم و خود را هوادار می دانیم. ما باید آن را سازماندهی کنیم تا ببینیم طرفدار چه می خواهد.

* ما در تلاش هستیم قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم. بحث جسورانه متفاوت است و ما می خواهیم او یک افسانه باشگاه و یک رهبر فنی باشد. تراکتور نیز باید به او افتخار کند و این یک افتخار برای یک فوتبالیست است که چنین درخواستی را از تراکتور می کند. اگر مسعود باشد ، اشکان دژاگه نیز وجود خواهد داشت. ما امیدواریم که احسان حاج صفی کیفیت خود را بالا ببرد و قطعاً در هوشیاری خود کار خواهد کرد ، حتی اگر با تمام فکر کار کند. ما به دنبال بازیکنان با سه بازیکن هستیم و هر سه وزن تیم ما هستند. لازم نیست آنها را به راحتی از دست بدهیم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا