عمومی

نخستین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی کشور در البرز برگزار شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نخستین رویداد تخصصی جهادگران حوزوی کشور در البرز برگزار شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمود مزرعه دار اولین رویداد ویژه جهادگران استان البرز که به مناسبت هفته بسیج در اردوگاه شهید رجا محمدشاه کرج برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم تحقق است. . دستور مقام معظم رهبری.

وی ادامه داد: به فضل الهی، معتمدین و عنایت جهادگران اولین مراسم ویژه جهادگران حوزه علمیه استان البرز در حال برگزاری است.

دبیر جهاد استان البرز با بیان اینکه یکی دیگر از اهدافی که در این مدت دنبال می کنیم تقویت مهارت های سازمانی است گفت: به دلیل نیاز به آموزش برای جهادگران استان، برادران و خواهران و همچنین سمینارها و دانشجویان به صورت مستقل کار می کنند، توانمندسازی می شوند. در این دوره ویژه

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از اساتید برتر کشوری دعوت شد تا در خصوص مسائل جهادی از جمله تشکل محوری استاد بیزار تهران و انگ اجتماعی استاد وکیل پور که متأسفانه در کرج با آن مواجه شده ایم، بحث و تبادل نظر شود.

مزرعه دار وی گفت: از دیگر اهداف این برنامه همبستگی گروه های جهادی و استفاده از توانمندی های آنان است.

وی گفت: در استان 11 سمینار برای برادران و 10 حوزه علمیه خواهران وجود دارد که در مدارس خود گروه های جهادی دارند و علاوه بر گروه های جهادی مذکور، گروه های جهادی طلاب نیز به صورت مستقل فعالیت می کنند.

دبیر حوزه جهادگران استان البرز گفت: ۱۱۰ نفر از فعالان و گروه های جهادی در سامانه های مختلف مانند اطلس ثبت نام کردند که برای اولین بار امروز این ۱۱۰ نفر آموزش های لازم را خواهند دید.

وی افزود: در مرحله بعدی به بقیه دانش آموزان آموزش های لازم در این زمینه داده خواهد شد.

مزرعه دار وی با بیان اینکه یکی از وظایف زیربنایی سمینارها ارائه خدمات و خدمات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: مغز شالوده به همان اندازه که علم ارزشمند است باید در کنار آن عمل مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما دانشجویان جهادگر مفتخریم که علم را در صحنه جامعه معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: تحصیل تاج گذاری های مختلف، حمایت کادر پزشکی و تمرین های مختلف وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا