استانی

نباید فکر کنیم که شرایط عادی شده است

نباید فکر کنیم که شرایط عادی شده است

دنیای 77 / اصفهان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی به استاندار اصفهان گفت: مردم باید توجه داشته باشند که شرایط فعلی وضعیت عادی نیست و وضعیت بد می تواند دوباره وارد شود و تاج بدتر شود.

حیدر قاسمی امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در نشستی در ستاد پیشگیری و بیماریهای کرونری کاشان اظهار داشت: “مردم باید بدانند که وضعیت فعلی به هیچ وجه عادی نیست و آنها نمی توانند دوباره وارد وضعیت مخالف شوند.” و بیماری بدتر می شود. بنابراین ، ما هنوز باید مراقبت های بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم و روی کار و فعالیت های اداری و نظارت و کنترل لازم تمرکز کنیم.

وی می افزاید: “با همکاری و همدلی همه شهروندان ، مدیران ، گروهها و سازمانها به ویژه کادر پزشکی ، پیوندهای عروقی در کاشان ، آران و بیدگل به خوبی کنترل شده و در شرایط مطلوبی قرار گرفته اند.”

به گزارش دنیای 77 ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: ما به شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی که ممکن است در ایالت و منطقه رخ دهد ، نگاهی انداختیم. موضوعات اصلی بویژه در شهر کاشان در زمینه صنایع دستی و صنایع خاصی از جمله صنعت فرش است که در آینده مشکلات بیشتری برای حل آن وجود دارد.

قاسمی اظهار داشت: وضعیت منطقه وانت صورتی مانند صنعت منطقه ای کاشان در این فصل است و درگیر حوزه گردشگری بوده است. ما باید از آنچه امروز مورد نیاز است مراقبت کنیم و وقتی محدودیت هایی وجود دارد ، ما به دنبال موضوعی هستیم تا حمایت و پشتیبانی لازم را انجام دهد.

وی گفت: “بخش سوم کلاس های کوچکی است که در نوروز به آنها آسیب رسانده اند. بنابراین ، ما از مشارکت وفادار سازمانهای روستا و نیکوکاران می خواهیم تا فرماندهی عالی را بدست آورند تا با کمک دولت و ضعف ها بر این وضعیت غلبه کنند.” انتقال را در این زمان مشاهده کنید.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: دستیابی به این شرایط ستودنی است و امیدواریم با کمک همه بتوانیم شرایط را ادامه دهیم و بتوانیم بر این وضعیت غلبه کنیم.

قاسمی تأکید کرد: “در زمینه علوم پزشکی نیز مطالعه و کنترل وجود دارد. مردم باید با حمل و نقل در شهرها امروزه بیشتر مراقب باشند و حمل و نقل در شهرها انجام شود زیرا مجدداً مجاری کوروی ویروس ها ظاهر می شوند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا