ورزش

میلان و احتمال برابری با رکورد تاریخی یوونتوس

میلان و احتمال برابری با رکورد تاریخی یوونتوس

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ بازیکنان و هواداران میلان شب سخت و پراسترسی را پشت سر می گذارند. در هفته آخر فصل جاری سری آ ، آنها میهمان یک رقیب افراطی مانند آتلانتا هستند.

عدم پیروزی در این بازی احتمالاً به معنای از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان است (اگر یوونتوس و ناپولی بتوانند برنده شوند). بنابراین ، شاگردان استفانو پیولی محکوم به پیروزی هستند. از طرف دیگر ، از دست ندادن این بازی برای آتلانتا نیز بسیار مهم است. اگرچه این تیم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اطمینان دارد ، اما اگر یک شکست خانگی را بپذیرد ، به مقام سوم سقوط می کند و پاداش مالی آنها به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

میلون در این شرایط خطرناک قرار دارد زیرا این فصل قهرمان زمستان سری آ است. افت میلان در نیم فصل دوم آنها را در رده چهارم قرار داد و اگر امشب نتوانند آتلانتا را شکست دهند ، آنها دومین تیم تاریخ سری سری خواهند بود که در یک فصل و خارج از فصل چهارم در مرحله نیمه نهایی پیروز می شوند . در بالای جدول تمام شد. آخرین بار این اتفاق برای تیم ایتالیایی در فصل 1935-36 رخ داد ، زمانی که یوونتوس زمستان را برد اما فصل را در مکان پنجم به پایان رساند.

تاکنون 67٪ نیمه نهایی ایتالیا در پایان فصل توسط این تیم برنده شده است. این درصد در دوره پیروزی های سه امتیازی فوتبال 69 69 میلان سومین تیمی است که در ده سال گذشته یک قهرمانی در فصل زمستان سری A را به دست آورده و در پایان اسکودتو قادر به پیروزی نخواهد بود. ناپولی در فصل های 16-2015 و 18-2017 با چنین ناکامی هایی روبرو شد ، جایی که یوونتوس در این دو فصل به عنوان قهرمانی تیم ایتالیای جنوبی دست یافت.

256 251

دکمه بازگشت به بالا