استانی

میزان مشارکت مردم استان قزوین از مرز 50 درصد عبور کرد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 کازاوین؛ منوچهر حبیبی در میان روزنامه نگاران حاضر در ستاد انتخابات کازووین در ساعت 1.15 صبح روز شنبه برای تهیه گزارش انتخابات ریاست جمهوری و میزان مشارکت مردم در شوراهای شهر و روستا بود. میزان مشارکت عمومی

حبیبی با تشکر از مردم فهیم استان قزوین برای حضور در انتخابات این بار اظهار داشت: علی رغم تلاش بی وقفه دشمنان و ناخودآگاه جمهوری اسلامی که از چند ماه پیش آغاز شده ، مخالفان کشور تلاش زیادی کرده اند تا از همه رسانه ها ، تجهیزات و شبکه های تلویزیونی و فضا.

رای

انتخابات در این زمان باید با کمترین میزان مشارکت برگزار می شد ، اما این بار نیز مردم حماسه آفریدند و همه برنامه ها را رد کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزاقستان یادآور شد: اطلاعیه شماره 30 وزارت امور داخله مبنی بر تمدید زمان رأی گیری تا ساعت 2 بامداد بی سابقه است و نشان دهنده مشارکت خوب در انتخابات است که جای خوشحالی است.

حبیبی گفت: “این گسترش رای گیری در شعبه هایی است که هنوز مشتری دارند و افسران و مدیران شعب می توانند تا آخرین نفر رای دهند.”

وی گفت: البته نظرسنجی در روستا به پایان رسیده و شمارش آرا آغاز شده است و شمارش آرا در شعب شهری از ساعت 2 بامداد آغاز می شود.

مشارکت مردم استان قزوین از 50٪ فراتر رفته است

حبیبی افزود: خوشبختانه تا ساعت یک بامداد مشارکت مردم در استان قزوین از 50 درصد فراتر رفت و می توان تصور کرد با وجود همه موانع و تبلیغات دشمن خوشبختانه مردم حماسه آفریدند.

نرخ 4

وی گفت: علیرغم همه خطرات کرونا مانع رفتن مردم به پای صندوق های رأی و مشارکت در تعیین سرنوشت سیاسی کشور نشد و این شرایط ثابت کرد که اگر نبود افراد زیادی را می دیدیم برای کرونا. “

حبیبی گفت: این مشارکت موجب شادی ملت ایران و عاشقان انقلاب اسلامی و اندوه و خشم دشمنان نظام اسلامی شده است.

کازوین ، رئیس ستاد انتخابات گفت: “ساعت 2 بامداد و پس از نظرسنجی ها ، بلافاصله شمارش آرا آغاز می شود و پس از تعیین آرا to برای شمارش ، ابتدا نتایج انتخابات ریاست جمهوری و سپس شهرک اعلام می شود. و شوراهای روستا. “

وی گفت: از آنجا که انتخابات شوراها در کازاوین همه الکترونیکی است ، می توانیم نتایج شورا را فردا صبح اعلام کنیم.

رأی 44

حبیبی بار دیگر به دلیل مشارکت مناسب مردم استان کازوین و همچنین مشارکت مناسب آنها در ارائه اطلاعات مناسب به رسانه ها تشکر و قدردانی کرد.

دکمه بازگشت به بالا