ورزش

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

موفقیت سپاهان نشأت گرفته از مکتب آن است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد مبارک به شرح زیر است:

“تلاش برای حرکت و وقار بی وقفه مندن تیم فوتبال سپاهان همواره تلاش و برنامه همه هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه برای درخشش در سطح اول فوتبال کشور و قاره کهن آسیا را نشان می دهد.

این نایب قهرمانی ، که تجربه و انگیزه بازیکنان مشتاق و با استعداد در این مجموعه بازیکن ساز را برای کشور به ارمغان می آورد و همچنین اعتماد مربیان تسلیم ناپذیر نیمه جهان و کادر فنی جوان و سخت کوش را به همراه دارد. تبریک به هواداران پرشور ، هواداران فوتبال ، اعضای هیئت مدیره ، مدیرعامل ، مربیان اصلی ، بازیکنان فنی و مدیریتی کارکنان ، کارکنان شرکت فولاد مبارکه و کلیه پرسنل سخت کوش این باشگاه.

امیدوارم تیم فوتبال سپاهان با حضور پرقدرت خود در لیگ قهرمانان آسیا و بازگرداندن سهمیه خود برای جام جهانی روند موفقیت خود را به اتمام برساند و مانند سال های گذشته نماینده شایسته ما در جهان کشور عزیزمان شود. حمیدرضا عظیمیان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در پیامی جداگانه به نایب قهرمانی سپاهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای محمدرضا ساکت

مدیرعامل مورد علاقه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

نایب قهرمان قوی تیم فولاد مبارکه سپاهان که در صدر قرار داشت و تفاوت زیادی با تیم سوم جدول داشت و در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال کشور ، لحظات و صحنه های حساس و زیبا تیم ما را سرشار از شادی و شادی کرد.

این مقام ارزشمند تیم قدرتمند سپاهان ، تیم ایران حاضر در اولین جام باشگاه های جهان و مفتخر است خط این نصف جهان است ، ثابت شده است که بعد از چند سال فوتبال ایران ، این تیم دوباره از یک قطب خارج شده است و روزهای درخشانی را برای فوتبال اصفهان خواهیم دید.

قلب انسان دیشب خط قهرمانان ، ورزشکاران و دوستان اصفهانی از آزادی تاپید در ورزشگاه طلایی پوشش اصفهان برای سومین بار نایب قهرمان جام خلیج فارس شد. این بازی بر اساس مدرسه سپاهان ، مستطیل سبز و تلاش بازیکنان ، پشتکار و ابتکار عمل و کادر فنی و مدیریتی است.

با تبریک به هواداران پرشور و طلایی تیم فوتبال سپاهان و مردم محترم اصفهان برای کسب عنوان نایب قهرمانی آن باشگاه ، از تلاش های ارزشمند تیم مدیریت ارزشمند ، تکنسین های تاکتیکی ، بازیکنان واجد شرایط و مبتکر آن باشگاه قدردانی می کنم. و برای آنها در جام آرزوی موفقیت می کنم.

سید محمد طباطبایی ، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

دکمه بازگشت به بالا