عمومی

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت های خودروساز

موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت های خودروساز

در جلسه علنی امروز ، نمایندگان از مجموع 251 نماینده حاضر در جلسه برای بررسی عملکرد شرکتهای خودروساز از نظر کیفیت و قیمت خودرو با 210 رأی موافق ، 8 رأی مخالف 19 و 8 رأی با تخفیف موافقت کردند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی ، نماینده دادخواست ها در این تحقیق گفت: متاسفانه سود حاصل از فروش خودرو به جیب برخی افراد می رود و انتقال خودرو به افراد خاص نیز جای سوال دارد و لازم است مشخص شود چه کسی مسئول این مدیریت پیچیده است.

وی افزود: س otherال دیگر ما این است که چرا باید تفاوت زیادی بین قیمت خودرو در شرکت های خودروساز و بازار وجود داشته باشد و متأسفانه تعدد تصمیمات هنگام تعیین خودرو موضوعی است که به وضوح دیده می شود.

نمایندگان مردم در مجاورت مجلس شورای اسلامی گفتند: متأسفانه مردم سالها در انتظار تأمین خودرو بودند که جای تأسف دارد و از طرف دیگر چرا مردم باید هزینه های زیادی بپردازند اما خودروی بی کیفیتی در اختیار آنها قرار می گیرد؟

عضو هیئت رئیسه شورای شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیاستمداران در شرکت های اتومبیل سازی به کار گرفته می شوند ، گفت: مشکل اتومبیل چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد و تحت نظارت جدی قرار گرفت و دولت که علناً درگیر خودرو است باید این کار را انجام دهد. در این مورد پاسخگو باشید.

محورهای این تحقیق و تحقیق به شرح زیر است:

1- بررسی وضعیت توزیع خودرو برای کسانی که چندین سال در صف انتظار واریز پول هستند و هنوز به حقوق قانونی خود نرسیده اند.

2- تصمیمات چندگانه قیمت

3- کلاهبرداری های مقاله اخیر به دلیل کمبود تولید و صف های طولانی و سو mis استفاده از ابزارهای اجرایی

4- وضعیت مالی و تخلف انجام شده

5- بی عدالتی در ثبت و توزیع خودرو

وجود اجاره ، آزار و اذیت و مراجعه به عدالت در ثبت اجاره

7- ناسازگاری در تولید ، توزیع ، هزینه و ایجاد مشکل برای سیستم

8- کیفیت پایین محصولات تولیدی

9- عدم توجه مدیران حرفه ای و نخبه در انجام کاری

دکمه بازگشت به بالا