حوادث و رویداد

مهمترین ویژگی‌ها برای پلیس شدن چیست؟

مهمترین ویژگی‌ها برای پلیس شدن چیست؟

رئیس واحد انتخاب پلیس در پایتخت مهمترین ویژگی های استخدام در نیروی پلیس را بیان کرده است.

سرهنگ هادی علیپور در مصاحبه با دنیای 77 وی در مورد مهمترین ویژگی پلیس شدن گفت: صحبت در مورد پلیس طبق دستورالعمل مناسب است. دو عنصر اساسی پلیس مناسب وجود دارد ، یکی معنوی و دیگری منظم. در زمینه معنوی ، متقاضی باید نظم معنوی داشته باشد ، مومن و منصف باشد ، دارای چهره ای شایسته ، انقلابی و غیره باشد. در مورد نظم بدنی ، قد ، ظاهر ، تست شخصیت ، شهرت خانوادگی و … ارزیابی می شود.

وی همچنین درباره برخی از افراد دارای سوابق کیفری و شایعات مربوط به استخدام در پلیس گفت: به هیچ وجه در این پرونده امکان پذیر نیست که فردی با سابقه کیفری در پلیس جذب شود. دستورالعمل ها اجازه چنین کاری را به ما نمی دهند و شخص نباید سابقه کیفری داشته باشد.

وی در مورد استخدام اتباع خارجی در پلیس گفت: اتباع کشورهای دیگر نمی توانند به نیروهای مسلح بپیوندند و متقاضی باید ایرانی تبار باشد.

رئیس واحد انتخاب پلیس پایتخت گفت: “ما یک داوطلب را به عنوان نیروی پیمانی پنج ساله استخدام می کنیم.” اما در حین خدمت ، ما سلامت کار فرد را نیز کنترل می کنیم ، علاوه بر این ، دستگاه های نظارت پلیس نیز نظارت می کنند و پس از چهار سال خدمات پیمانی ، سابقه این افراد بررسی می شود و تصمیم می گیریم با این فرد.

اضافه وزن باعث نمی شود شما یک افسر پلیس باشید

علیپور به دنیای 77 با بیان اینکه اضافه وزن یکی از معیارهای استخدام در پلیس هاوایی است گفت: همانطور که گفتم یکی از معیارهای شرایط جسمی و جسمی و اولین چیزی که آزمایش می شود شرایط جسمی است که شامل وزن نیز می شود.

رئیس واحد انتخاب پلیس پایتخت همچنین در مورد احتمال جذب افراد دارای معلولیت در پلیس گفت: ما نمی توانیم افراد معلول را در پلیس جذب کنیم زیرا طبق قانون نیروهای ما باید فعال باشند.

وی در مورد استخدام افسران پلیس زن گفت: تاکنون از سهمیه جذب افسران پلیس زن مطلع نشده ایم. اما اگر آنها گزارش دهند که شرایط عمومی همان توصیف شده است.

به گفته علیپور ، هیچ نظارتی بر روند انتخاب در روند استخدام پلیس افتخاری وجود ندارد.

برای اطلاعات در مورد شرایط و چگونگی افسر پلیس اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا