عمومی

ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امام حجت الاسلام جابر عزیزی جمعه بیله سوار در اجتماع بزرگ امت پیامبر اکرم (ص) در بیله سوار اظهار داشت: پشت پرده ناامنی های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و عده ای از جوانان هستند که آنها هم بودند. تحت تأثیر احساسات است، اما برخی از آنها پشت حجاب هستند.» دارن کار میکنن و این آنها برای این رویداد برنامه ریزی می کنند.

وی گفت: خانه فکر این رویدادها افتخار جهانی است و حضور پرشور در راهپیمایی و سرکوب خیانت به دشمنان انقلاب ثابت می کند که ملت ایران همیشه بیدار و در صحنه حضور دارند.

حجت الاسلام عزیزی همچنین گفت: امنیت بزرگترین دستاورد هر ملتی است و اگر قرار است مشکلات و مطالبات مردم حل شود از بستر و دروازه امنیت است و اگر امنیت نباشد اولین قربانی است. مردم خودشان خواهند بود.

وی گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و حمله به نیروی انتظامی هجمه به امنیت جامعه و تعرض به حجاب و عفاف تجاوز به ارزش های اسلامی است که توسط اغتشاشگران انجام می شود.

امام جمعه بیله سوار گفت: مردم از مراجع امنیتی و قضایی تقاضا دارند عاملان اغتشاشات را شناسایی کنند و کسانی که قرآن را به آتش کشیدند و مقدسات را هتک حرمت کردند باید مجازات شوند.

وی افزود: دشمنی با دشمن کم نیست و باید همیشه آماده باشیم و در این 4 دهه دشمن همواره مشکلاتی را ایجاد کرده است اما به برکت حضور مردم همیشه شکست خورده اند.

خبرنگار آنلاین گفت: همزمان با سراسر کشور و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، اجتماع عظیم امت پیامبر اکرم در شهرستان بیله سوار با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. حرفه ها، هیئت های مذهبی و اعضای ارتش. و مجری قانون

اجتماع عظیم امت پیامبر اکرم (ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) در محکومیت اقدام چند نفر از اهانت کنندگان به دین مقدس برگزار شد. قرآن و پرچم ایران در شهر بیله سوار.

دکمه بازگشت به بالا