عمومی

معدن آلبلاغ اسفراین از ایمیدور پس گرفته می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

معدن آلبلاغ اسفراین از ایمیدور پس گرفته می‌شود - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد چهارشنبه شب در مجمع بسیج خراسان شمالی که در سالن لاله بجنور برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان می تواند مسیر توسعه را تسریع بخشد.

استاندار خراسان شمالی از اعتبارات بودجه و اسناد عمرانی به عنوان کمک به توسعه استان یاد کرد و گفت: برای رسیدن به توسعه استان باید از تشکل های مردمی و بخش خصوصی به شدت حمایت شود زیرا اتفاقاتی نمی افتد. کشور با برخی اعتبارات خوب عمل کرده است.

وی موضوع انتصاب را از موضوعات مهم در استان ها می داند و می افزاید: تاکنون 90 درصد بخشداران، 40 درصد مدیران کل ادارات تغییر و 2 مدیر معرفی شده اند. داخل.

حسین زاد هدف از انتصاب درست را برآورده ساختن انتظارات مردم دانست و گفت: در کمیته انتصابات کسانی که دلسوز و مطیع نظام مقدس و سیاست دولت جمهوری اسلامی هستند به عنوان متخصص و متعهد انتخاب می شوند اما باز هم آسان نیست زیرا به مراقبت زیادی نیاز دارد.” .

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به موضوع عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: به زودی قرارگاه عفاف و حجاب ایجاد می شود تا بتوانیم با همدلی و هماهنگی و نظارت جدی تری بر ادارات استان ها به حقوقی دست یابیم.

او با معدن مرتبط است آلبلاغ اسفراین افزود: ایمیدرو به تعهد خود در رابطه با این معدن عمل نکرد، بنابراین تعاونی تشکیل داد و پروژه را به عهده گرفت ایمیدرومردم این معدن را به اشتراک خواهند گذاشت.

حسین نژاد در ادامه درباره مشکلات صنعت گفت: همه مشکلات احصا می توان در قالب کتابچه و با نقش آفرینی مدیران مسئول در جهت رفع این موارد گام های موثری برداشت.

دکمه بازگشت به بالا