ورزش

مسئول شرایط فعلی پرسپولیس مدیرانش هستند نه من

به گزارش آژانس خبری آنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ اکنون سه هفته در انتظار عبور از اولتیماتوم فیفا و دریافت درخواست خود از پرسپولیس است. این تصمیم باید 21 ماه پیش اتخاذ شده بود اما هنوز قطعی نیست. شما داستان شکایت برانکو و جزئیات این پرونده را می دانید و هیچ توضیحی بیشتر درباره آن پیدا نشده است ، اما برانکو از همه چیز شکایت دارد و عصبانی می شود.

اساسی: پرسپولیس باید مراقب باشد
مسئولیت حقوقی اتهامات برانکو علیه پرسپولیس بر عهده وکیل کرواتی وی ، داریو بویچ است. مردی که به دلیل پشتکار و موفقیت در ورزش شناخته می شود ، یک وکیل ماهر و باتجربه در اروپا است. بویچ در گفتگو با جام جم درباره آخرین تحولات پرونده برانکو گفت: “فیفا سرانجام در مورد کمیته وضعیت تصمیمی گرفت و به باشگاه پرسپولیس فرصت داد تا حساب های خود را با ما تسویه کند.” در مرحله اول ، آنها فقط 30٪ به حساب برانکو اعتبار دادند. شاکیان دیگر (مارکو ، زلاتکو و پانادی) تنها 5٪ دریافت کردند. این وضعیت به هیچ وجه خوب نیست و من به عنوان یک وکیل ورزش می گویم که پرسپولیس باید مراقب باشد زیرا آنها فقط سه هفته دیگر وقت دارند و اگر پروژه تسویه حساب به پایان نرسد مسئولیت همه چیز مقصر مسئولان باشگاه و مشتریان من نیست. »

آنها نتوانستند برانکو را راضی کنند
بسیچ گفت: “پاسخ باشگاه ها در مواردی که فیفا رای داده و توسط کمیته های دیگر فدراسیون جهانی تصویب شده است ، بسیار مهم است.” ما می خواستیم در مورد همه اینها به توافق برسیم ، اما مدیران این باشگاه نتوانستند برانکو را ترغیب کنند که با پیشنهادات خود موافقت کند و کار در حال انجام است. حتی اگر هنوز مستقر شویم ، جز حکم فیفا چیزی نمی خواهیم. “برانك از روز اول خواستار معامله بود ، اما مديران باشگاه كه دستخوش تحولات زيادي شده بودند (عراقي عرب ، محمدحسن انصاري فرد و مهدي رسولپناه مديريت اين باشگاه را در طول ادعاهاي برانكو به عهده گرفتند) ، هرگز ما را راضي نمي کردند.”

برانکو: مدیران مسئول وضعیت فعلی پرسپولیس هستند
اما در ادامه این بحث به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفتیم. مردی که شخصیت وی تغییر نکرده و در حال حاضر هدایت تیم ملی عمان را نیز بر عهده دارد ، به پیام های خبرنگاران ایرانی نیز پاسخ می دهد. ما از طریق یک برنامه فضای مجازی با وی گپ زدیم و برانکو مثل همیشه با جواب های کوتاه پاسخگو بود. پس از تصویب رأی اولیه فیفا توسط کمیته وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی ، از وی سؤال کردیم که آیا مدیران باشگاه با شما تماس گرفته اند یا خیر. مشکل را حل کنید. با این حال ، من تابع قانون هستم ، و اکنون که رای فیفا صادر شد ، دیگر نمی توانم برگردم. خوشبختانه هواداران پرسپولیس مرا نیز درک کردند و بارها و بارها پیام های دوست داشتنی را در فضای مجازی برای من ارسال کردند. “واقعیت این است که مدیران این باشگاه مسئول شرایط فعلی هستند زیرا من چیزی بیش از حقوقم نمی خواستم و تاکنون صبر زیادی نشان داده ام.”

مسئول شرایط فعلی پرسپولیس مدیرانش هستند نه من

پرسپولیسی ها حقیقت را می دانند
سرمربی محبوب پرسپولیس که در این فصل با تیم نبود اما هواداران تیم سرمایه سرخ مجدداً قهرمانی پرسپولیس را به خاطر تلاش های وی مقصر دانستند ، افزود: من خوش شانس هستم زیرا همه پرسپولیس حقیقت را نمی دانند و نیازی به توضیح ندارند. “من می خواستم به بسته شدن پرونده كمك كنم. اما متأسفانه همکاری خاصی از طرف باشگاه پرسپولیس وجود نداشت. حالا امیدوارم كه این پرونده بدون هیچ گونه آسیبی به باشگاه بسته شود. من هنوز هم آماده اجرای پرونده هستم بدون اجرای حكم.” من منتظر بوده ام و هنوز منتظر پاسخ مدیران هستم. “وقتی آنها صداقت بیشتری نشان می دهند ، ما آماده بسته شدن پرونده خواهیم بود.”

من آینده را نمی دانم؛ دوباره به ایران برمی گردم

اما آخرین سؤال ما برای برانکو بحث در مورد احتمال بازگشت به ایران و دریافت پیشنهادات از چند باشگاه دیگر از جمله سپاهان بود.ما از وی درباره این سوال پرسیدیم و او گفت: “ما مربیان ، با چمدان ها وارد تیم جدید می شویم و چمدان های ما همیشه آماده است. زیرا هر اتفاقی می تواند رخ دهد. ” من در حال حاضر مسئول آماده سازی تیم ملی عمان هستم و باید ادامه دهم. اگر ما Corona را اسیر نکرده بودیم ، اوضاع فرق می کرد از امروز ، اما من برنامه های خودم را دارم ، اما من آینده را نمی دانم و بعد از آن چه خواهد شد؛ شاید روزی به ایران برگردم. “در حال حاضر ، تمام تمرکز من روی آماده سازی تیم ملی عمان برای بازی مهم من در آینده است و سپس در مورد سایر موارد تصمیم می گیرم.”

بیشتر بخوانید: من می خواستم ستیز رضایی را بکشم

254 251

دکمه بازگشت به بالا