حوادث و رویداد

مرزهای چهارگانه ایران و عراق کاملا بسته است

مرزهای چهارگانه ایران و عراق کاملا بسته است

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر روابط خوب ایران و عراق گفت: دوست پسر و زائران امام حسین (ع) مجبور نیستند به مرز بروند زیرا عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار گیم رضایی وی ظهر امروز در سفری به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد و با مرزبانان صحبت کرد.

در این بازدید جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه مرزبانان راه رزمندگان دفاع مقدس را ادامه دادند ، افزود: روحیه دفاع مقدس در میان مرزبانان وجود دارد و آنها مرز را با وقار و اقتدار کنترل می کنند و در حال حاضر در بهترین وضعیت امنیتی مرز هستند. ما داریم میریم

رضایی با اشاره به روابط مرزی خوب بین ایران و عراق گفت: ما روابط خوبی با عراق داریم و مرزبانان نیز همکاری خوبی با مرزبانان دارند.

وی تأکید کرد: اعلامیه عراق مرزهای کشور را برای کنفرانس عربستان می بندد و ما از زائران و دوستداران اباعبدالله الحسین (ع) می خواهیم که مطابق درخواست صدور مبارزه با فساد کرونا همکاری کنند و از مرز عبور نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه چهار مرز کاملاً بسته است و ترافیکی وجود ندارد ، گفت: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه این مکان مقدس بین ایران اسلامی و کربلا واقع شده بود ، اما با ویروس کرونا و مشکلاتی که مانع برگزاری این کنگره بزرگ شد ، گفت: “دوستان ما در عراق آماده پذیرش زائران نیستند و آنها را نیز قبول نخواهند کرد.”

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه استان خوزستان محلی برای اراذل و اوباش نیست ، تصریح کرد: همکاران ما اخبار آدم ربایان و همچنین مبارزه با اراذل و اوباش ، قاچاقچیان اسلحه و افرادی را که سعی در جلوگیری از آنها دارند با جدیت دنبال می کنند. آنها دستورات عمومی هستند ، ما تصمیم گرفته ایم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رضا به شهروندان توصیه کرد که به شایعات سایبری توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه های ملی و خبرگزاری های رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا