استانی

مراسم ۹ دی نمادی و سلامت محور خواهد بود

مراسم ۹ دی نمادی و سلامت محور خواهد بود

دنیای 77 / اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: وضعیتی که به دلیل محدودیت های کرونا داشته ایم بینش های 9 دی و دهه را سالمتر کرده و مانع از جمع شدن مخاطبان شده است.

محمدعلی احمدی در گفت وگو با دنیای 77 ، درباره 9 دی و برنامه این روز اظهار داشت: از 9 تا 19 ژانویه به عنوان دهه بصیرت و توافق ملت با این استان نامگذاری شده است. در سال 2009 ، در 40 میلیون انتخابات ، عناصر استکباری سعی داشتند فضای کشور را باد بزنند تا از طریق جنگ رسانه ای و سو susp ظن بین مردم و جمهوری اسلامی و نظام ولایی فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: حضور مردم در تاریخ 9 دی آب خنک برای همه توطئه ها بود تا نقاب را از دهان منافقین برداشته و وحدت عمیقی را در بین مردم ایجاد کنند و به ضرورت حفظ آرمان های انقلاب پی ببرند.

احمدی افزود: امسال 9 ژانویه و دهه بصیرت مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و موشک باران در پایگاه آمریکایی ها در عراق است. به دلیل محدودیت های کرونا ، شرایطی که امسال داریم باعث شده است که برنامه 9 ژانویه و دهه های بینش سالمتر شود و مخاطبان را با مشکل مواجه کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از اصلی ترین برنامه ها برنامه محله محور است که با همکاری بسیج سراسر استان برگزار می شود. در تاریخ 9 ژانویه موتورسواران را از چهارراه رختی به سمت گلزار شهدا رانندگی خواهیم کرد و به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در 11 دی ماه با همکاری BASIS و سپاه ، موتورسیکلت ها به سمت گلزار شهدا حرکت می کنند و گل های نماد سردار سلیمانی را می گذارند.

وی ادامه داد: “بصیرت فاطمی ، حکمرانی و مقاومت در برابر کمک” با توجه به همزمانی با دهه فاطمیه ، شعار اصلی این دهه انتخاب شده است.

احمدی افزود: برنامه های مجازی و جلسات مختلف به مناسبت چهلمین سالگرد شهادت شهید هسته ای و فخری زاده در استان برگزار می شود.

وی به جایگاه شهید سردار سلیمانی به عنوان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: تعالیم الهی شهید سردار سلیمانی را باید چراغ راهی برای جوانان و همه افراد جامعه دانست. در این وصیت نامه به منویات شعارهای رهبر معظم انقلاب و انقلاب توجه شده است و در این زمینه از طریق دستگاه های مختلف مسابقه ای در استان برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا