ورزش

مدیر باشگاه زوریا: شاختار درخواستی برای جذب صیادمنش نداشته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدیر باشگاه زوریا: شاختار درخواستی برای جذب صیادمنش نداشته است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مههر ، مدیر باشگاه زوریا “استانیسلاو اوگانوف” نیز در گفتگوی مفصلی درباره شرایط و انتقال باشگاه نام آلایا صیادمنش مهاجم ایرانی را ذکر کرد. سیادمنش به صورت قرضی فنرباغچه را به مقصد جوریا ترک کرده و تا شیفت های زمستانی این فصل در تیم اوکراینی خواهد ماند.

اوگانوف در پاسخ به این سوال که آیا با عملکرد خوب ماهیگیران قرارداد وی با زوریا تمدید خواهد شد؟ وی گفت: شما باید این س questionsالات را از باشگاه فنرباغچه بپرسید. بنابراین ، قابل فهم است که آنها می خواهند قرارداد وام اللاهیر را با هیئت منصفه تمدید کنند یا می خواهند او را پس بگیرند. ما نمی دانیم باشگاه استانبولی برای فوتبالیست ها چه برنامه ای دارد. او در حال تمرین با زوریا است زیرا قرارداد وی تا 31 دسامبر اعتبار دارد.

مدیرعامل باشگاه زوریا در پاسخ به گزارش ها درباره علاقه شاختار دونتسک به امضای قرارداد با سعدمنش اللاهیه گفت: “ما هیچ نامه ای از این باشگاه دریافت نکرده ایم.” آنها در پشت صحنه در مورد این صحبت کرده اند ، اما مجبورند نامه ای بنویسند تا بازیکن را جذب کنند تا بحث بعدی صورت گیرد. وقتی آنها می گویند بازیکن می خواهند ، مطمئن نیستند و فقط شایعه است.

“آیا اخبار جالب درباره Allahair Club Brugge Club را خوانده اید؟” “چقدر این خبر صحت دارد؟” اوگانوف در پاسخ به این س saidال گفت: شاید بروژ می خواهد آلایا را از فنرباغچه بخرد. من در جریان نیستم

وی همچنین در صورت ادامه عملکرد عالی فصل گذشته خود در مورد احتمال زندانی شدن خود به صراحت اظهار داشت: همه چیز در فوتبال خیلی سریع تغییر می کند. ما هنوز وقت زیادی داریم. بازیکنان باید کارها را از جلو تمام کنند. من فکر می کنم آنها جدی خواهند بود. انتظار می رود علاوه بر لیگ و جام ، زوریا در مرحله پلی آف لیگ اروپا نیز شروع کند. امیدوارم فوتبال یک شگفتی دلپذیر را برای تیم پاییز زوریا رقم بزند.

دکمه بازگشت به بالا