عمومی

مدیران استانی باید پاسخگوی وضعیت حاکم بر تامین آب قروه باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مدیران استانی باید پاسخگوی وضعیت حاکم بر تامین آب قروه باشند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، پرویز آوستی صبح امروز یکشنبه در جلسه جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی در شهر کرویوی اظهار داشت: “غذا و امنیت اقتصادی کشور روستایی است.”

به گفته وی ، بقای جمعیت روستایی و جوانان روستایی به توسعه اقتصادی روستاها بستگی دارد و آنقدر مهم است که بیانیه مرحله دوم انقلاب نیز بر معیشت و اشتغال روستایی تأکید دارد.

این بدان معنی است که توسعه یک فرآیند است ، نه یک پروژه.

وی با انتقاد شدید از گذشته مبنی بر عدم اجرای برنامه های توسعه ، اظهار داشت: در برنامه های توسعه بیشتر تلاش برای اقتصاد و حمایت انجام می شود و برنامه ها آنطور که باید اجرا نمی شود ، بنابراین توسعه روستایی در اولویت نیست.

آستی از برنامه ریزی برای تشکیل وزارت امور روستایی برای ایجاد یکپارچه مدیریت توسعه روستایی خبر داد و گفت: در مناطق روستایی فقط به مسائل توسعه توجه می شود و درآمد اقتصادی مورد توجه قرار نمی گیرد.

وی با انتقاد از تضعیف روابط بین مدیران ارشد و میانی استان و کشور اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد مشکلات روستاها بدون مطالعه رشته اشتباه است.

میانگین نشان می دهد که مردم مالاوجه چه مدت باید تحمل کنند. آنها صبر و شکیبایی شغلی را ندارند و زندگی یعقوب را نیز تحمل نمی کند ، وی افزود: در واقعیت ، دو ایده در کشور وجود دارد. اولا ، در مورد اقتصاد این است که به برخی افراد منابع کشور داده شود تا سرمایه گذاری کنند و دوم اینکه به حقوق کسانی که از این سرمایه گذاری ها محروم هستند ، به جامعه بدهند.

وی گفت: بخش بزرگی از جامعه به دلیل عدم شفافیت در تأمین تسهیلات روستایی کنار گذاشته شده است و انتقاد کرد که 44 درصد از روستاییان 2400 نفر را به خود اختصاص داده اند و مشخص نیست این افراد چه کسانی بودند!

رسانه ها برای حل مشکل مالاژه و ایجاد مکان های کشاورزی ، شهرک گاو ، گلخانه های کوچک در روستای ملاوژه را ضروری می دانند.

وی با صراحت از مدیرکل آب و فاضلاب استان در مورد مشکل آب در روستاهای این شهر انتقاد کرد زیرا از شهر خبر نداشت.

آستی با اشاره به اهمیت کمبود آب شهر ، گفت: “مشکل کوره بحران آب است و وی در حال حاضر بالاترین ناظر شورای آب در مجلس است و به عنوان مدیرکل امور آب و فاضلاب استان مسئولیت آب شهر را بر عهده خواهد گرفت.”

وی با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان افزود: این وزارتخانه تا حد زیادی جوانان را از این امر مستثنی کرده و عملکرد مثبتی نداشته است.

دکمه بازگشت به بالا