حوادث و رویداد

مخدر «قورباغه» نداریم/ انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

مخدر «قورباغه» نداریم/ انتقاد پلیس از تبلیغ مصرف موادمخدر در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در چندین سریال در شبکه نمایش خانگی از ترویج مصرف مواد مخدر انتقاد کرده است.

به گزارش دنیای 77 ، این پایان آخرین قسمت از مجموعه “قورباغه” بود که در اوایل دهه 1400 در یکی از سایت های پخش آنلاین فیلم و سریال ظاهر شد. یک سریال مشهور به نام معتاد به مواد مخدر که جزئیات اصلی فیلمنامه این سریال پیرامون آن بنا شده بود. رئیس اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا وجود ماده مخدر به نام قورباغه در کشور را تشریح کرد و همزمان برخی صحنه های مربوط به مصرف مواد مخدر را در مجموعه ای از فیلم ها و شبکه های نمایش خانگی مورد انتقاد قرار داد.

سردار مجید کریمی در گفت وگو با دنیای 77 ، درباره اینکه آیا دارویی به نام قورباغه در کشور ما وجود دارد ، اظهار داشت: پیش از این گفته شده بود که قاچاقچیان از شکل ها ، رنگ ها و حتی نام های مختلف برای جذابیت مواد مخدر یا فروش آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال ، نام هایی مانند اشک تمساح ، دارو ، پنیر و غیره برای هروئین استفاده شده است و گاهی اوقات با برخی مواد افزودنی باعث تغییر رنگ و شکل این مواد می شوند اما ماهیت ماده ثابت است و ممکن است به عنوان داروی جدید نامیده نشود .

وی با اشاره به رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ما هرگز دارویی به نام قورباغه در کشور پیدا نکردیم.

وی با انتقاد از ترویج مصرف مواد مخدر در چندین فیلم و سریال در شبکه نمایش خانگی گفت: جای تأسف دارد که گزارش هایی که دریافت کرده ایم نشان می دهد که در این چند تولید مصرف مواد مخدر رواج دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا