ورزش

مجوز اولیه حرفه‌ای سازی پرسپولیس صادر شد

مجوز اولیه حرفه‌ای سازی پرسپولیس صادر شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77؛ امیرعلی حسینی ، مسئول امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق اسناد ارائه شده توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا و پس از اولین مرحله تأیید ، باشگاه پرسپولیس مجوز حرفه ای اولیه را از کمیته صدور پروانه حرفه ای این باشگاه دریافت کرد. این مشکل را می توان در وب سایت های مجوز حرفه ای باشگاه ها نیز مشاهده کرد.

پس از این مرحله ، کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی اسناد ارسالی ، ایجاد س questionsال و درخواست برخی از اسناد اضافی ادامه می دهد. در این مدت ، بنا به درخواست کنفدراسیون ، چندین بار اسناد ارسال کرده ایم و کلیه پرونده های قضایی نیز تشکیل شده است.

امیرعلی حسینی افزود: پس از رفتن به این مرحله ، معمولاً با تأیید اصل اسناد و مدارک ، پروانه حرفه ای صادر می شود و راستی آزمایی انجام می شود ، نمایندگان برای بررسی به کشورها اعزام می شوند. در سال های اخیر ، ما همچنین شاهد ارسال همکاری هایی به اتحادیه فوتبال اروپا بوده ایم.

مسئول اخذ مجوزهای حرفه ای از باشگاه پرسپولیس ، جهت تشریح روند اخذ مجوزهای حرفه ای ، خاطرنشان كرد: صدور مجوزهای حرفه ای با بررسی شرایط باشگاه ها در پنج شعبه اصلی ؛ حقوقی ، مالی ، ورزشی ، زیرساخت ها و پرسنل از اهمیت یکسانی برخوردار هستند. معیارهای A ، B و C در هر یک از این موارد در نظر گرفته شده است. موردی در ضوابطی که عدم رعایت هر یک از این موارد منجر به لغو مجوز شود. معیارهای سطح B مواردی است که باشگاه ها در دستیابی به آن موفق نیستند می توانند مجوزها را لغو کنند اما معمولاً مجازات و تعهد را می طلبند. معیارهای سطح C در هر زمان پیشنهاد می شود و عدم انجام آن منجر به لغو مجوز یا مجازات نخواهد شد.

حسینی افزود: باشگاه پرسپولیس همیشه به معیارهای A و B پایبند بوده و در عین حال سیاست کاری باشگاه پرسپولیس در اخذ مجوزهای حرفه ای همیشه مبتنی بر عبور از معیارهای سطح C است و اسناد و مدارکی را نیز در این زمینه داریم. ما انواع مختلفی را ارسال کرده ایم.

256 251

دکمه بازگشت به بالا