استانی

مجله Nano Stracture واحد شهرقدس موفق به کسب برترین مجله شد

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از تهران؛ مجله نانوساختار در شیمی توسط دکتر امید مرادی ، دانشیار ، استادیار گروه شیمی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد اورشلیم و دکتر کریم جیر ، سردبیر مجله منتشر شد.

این مجله در سال 2012 توسط انتشارات بین المللی Springer منتشر شده و در سال 2015 توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ایران به تصویب رسیده است. مجله فوق از ابتدای سال 2016 در فهرست ISI قرار داشته است که این نخستین مجله فناوری نانو در ایران است که به لیست ISI اضافه شده است. همچنین ، در سال 2020 ، این مجله با IF = 4.077 از تامسون رویترز در ایالات متحده موفق به دستیابی به اولین عامل عملکرد شد که بالاترین عامل عملکرد در بین مجلات ISI در ایران است. حدود 70٪ اعضای هیئت تحریریه این مجله استادان مشهور جهان هستند و 70٪ مقالات چاپ شده در این ژورنال از ایالات متحده ، فنلاند ، انگلیس ، برزیل ، استرالیا ، چین ، هند ، مالزی ، آلمان و دیگران است. ماندن.

مجله سازه شهدای قدس نانو مجله برتر برنده شد

این تامسون با بالاترین ضریب تأثیر (JCR 2019 IF = 4.02) در بین مجلات ایرانی دیده شده و به رتبه Q2 رسیده است.

تبریک به دکتر عبدالله گاسمی پیر بلوتی ، رئیس دانشگاه و رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان تهران و اعضای هیئت تحریریه: رئیس واحد قدس شهر / ملارد / صفادشات / تبریک به خاطر این دستاورد:

متن تبریک:

با توجه به موفقیت مجله NanoStructure ، که بیشترین مجله را با بیشترین تأثیرگذاری کسب کرده است (JCR 2019 IF = 4.02) ، توسط تامسون در بین مجلات ایرانی قرار گرفته است و به رتبه Q2 رسیده است. بدین ترتیب ، این دستاوردی که مورد تحسین بسیار خوبی قرار گرفته است از سوی دکتر کاشفی ، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان تهران و دکتر تهرانچی ، رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان تهران و اعضای هیئت مدیره. تبریک می گویم به نخبگان و پژوهشگران اسلامی و دانشگاهی.

دکتر. در پیامی جداگانه ، گاسمی پیربالوتی خطاب به اعضای هیئت تحریریه و دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشیار شیمی ، سردبیر مجله. امید به مرادی تبریک گفت.

عکس_2020-07-01_13-35-45

دکمه بازگشت به بالا