استانی

لزوم ضابطه‌مند شدن ردصلاحیت ها/ افزایش رقابت مستلزم به رسمیت شناخته شدن احزاب است

لزوم ضابطه‌مند شدن ردصلاحیت ها/ افزایش رقابت مستلزم به رسمیت شناخته شدن احزاب است

دنیای 77 / سمنان استاندار سمنان معتقد است تیم های کشور باید به دلیل افزایش رقابت در کشور شناخته شوند.

علیرضا آشناگر ، استاندار سمنان در دیدار با آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس استان سمنان و جمعی از اعضای شورای هماهنگی به همت دفتر استانداری ، به رئیس جمهور منتخب و عوامل اجرایی تبریک گفت و همه تلاش ها معطوف به کار بود.

وی افزود: به یاری خدا انتخابات در استان سیمانان بدون مشکل خاصی و با مشارکت و آرامش بسیار خوب برگزار شد.
آشناگر با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات بعنوان رهبر معظم انقلاب و عنصری از قدرت سیستم همیشه تیتر اول اعضای ستادهای انتخاباتی استان ها بوده است ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه 5 درصد مردم مردم سیمانان از متوسط ​​برخوردار بودند مشارکت 48 درصدی.
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه باید بی کفایتی را نظم داد ، گفت: باش
استاندار سمنان افزود: اطمینان از سلامتی مردم در این انتخابات همواره مورد توجه مسئولان ستاد انتخابات استان قرار گرفته است ، به طوری که ما شاهد یک تاج جدید کرونا به ویژه در دوره فعلی کرونا نیستیم و مشکلاتی را برای مردم و رای دهندگان.
آشناگر گفت: “امنیت مراکز رای دهی برای ما و مسئولان ستاد امنیت انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار بود ، به طوری که جلسات شورای امنیت به طور منظم و به طور منظم هفته ای دو بار برگزار می شد. خوشبختانه هیچ مورد امنیتی پیدا نکردیم. در زمان انتخابات
استاندار سمنان با اصرار بر اینکه کارکنان ستاد انتخابات استان همیشه سعی در خنثی بودن کامل در انتخابات داشته اند ، ثابت کرد که همه نامزدهای مقام اجرایی استان یک طرفه و برابر هستند ، گفت: خوشبختانه مردم سمنان بسیار خوب هستند روابط با یکدیگر و طبق قانون. “این کاملا منصفانه است و رفتارهای مدنی بین آنها کاملاً واضح است.
وی با تشکر از همکاری و همکاری مسئولان و نامزدهای ستاد انتخابات در امر تبلیغات و تأمین صلح در استان بدون هیچ مشکلی و حاشیه ای ، افزود: آیا
آشناگر در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت احزاب کشور خاطرنشان کرد: خدا را شکر جریان های سیاسی کشور در انتخابات و به ویژه در چند روز آخر انتخابات حضور خوبی داشتند.
آشناگر افزود: امروز ثابت شده است كه تحریم انتخابات توسط هر فرد یا گروهی منجر به ناكامی و تخریب شده است.
فرماندار با بیان اینکه صندوق های رای دارای ارزش و اعتبار است و محلی برای قضاوت مردم است ، گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط موجود ، همه جریان های سیاسی مهم کشور با این ممنوعیت مخالفت کردند و با شرکت در آن موافقت کردند.
وی با بیان اینکه تیم های کشور باید به دلیل افزایش رقابت در کشور شناخته شوند ، گفت: اگر می خواهیم به سمت مشارکت بالاتر برویم بدون شک تقویت تیم ها یکی از مهمترین ابزارها است.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: باید تیم ها را تقویت کنیم تا رقابت بین گروهی ایجاد شود و سپس نمایندگان این تیم ها در سطح کشور با یکدیگر رقابت کنند.
وی همچنین به نقش شوراهای سطح شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افراد ، محافل ، خانواده ها و اقوام و آشنایان فعالیت های همان حزب را انجام می دهند و آنها را به انتخابات علاقه مند می کنند.
استاندار سمنان با اشاره به همه انتخابات الکترونیکی برگزار شده توسط شورای شهر سمنان گفت: انتخابات الکترونیکی سرعت و بهبود روند انتخابات را تسهیل می کند و از این رو باید تلاش شود تا با معرفی سیستم مشارکتی زیرساخت های لازم فراهم و ایجاد شود.
وی در پایان گفت: از خدا می خواهم كه دولت سیزدهم را بیش از هر زمان دیگری در خدمت به مردم موفق سازد و برای حل مشكلات مردم تلاش كند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا