جامعه و خانوادهکسب و کار دنیای 77

لذت از جاذبه های گردشگری تور توکیو ، پاتایا و آفریقا

اگر به تاریخ خانواده های اصیل تایلندی علاقه دارید، تور پاتایا گزینه مناسبی است. اگر به ژاپن و فرهنگ زیبای آنها علاقه دارید، تور توکیو را از دست ندهید. اگر هم از زرافه ها و فیل ها خوشتان می آید، پس حتما تور آفریقا را انتخاب کنید!

لذت از جاذبه های گردشگری تور توکیو ، پاتایا و آفریقا

تور پاتایا

در تور پاتایا حتما سری هم به هتل سنتارا گرند میراژ بزنید و چند شبی را در اتاق های آن سپری کنید. اقامت در سنتارا گرند میراژ در تور پاتایا شما را بی نیاز از تفریحات خارج از آن می کند

بازگشت به زمان در Anek Kusala Sala

در اصل برای ایجاد دوستی بین چینی ها و خائو چی چان تایلندی ساخته شده است، موزه ای است که بیش از 300 قطعه از آثار هنری چینی را نشان می دهد، بیشتر این قطعات مجسمه های برنجی و برنزی شخصیت های تاریخی از خدایان مختلف از جمله بودایی و تائوئیست هستند. طبقه دوم که بر روی دو طبقه تقسیم شده است، مجسمه های بسیار بزرگتری دارد که قابل توجه ترین آنها راهبان شائولین هستند که برای به تصویر کشیدن ژست های مختلف هنر رزمی ساخته شده اند.

ناهار را در مامان آروی میل کنید

در دهکده ماهیگیری ناکولا یک رستوران نسبتاً لذت بخش به نام Mum Aroi قرار دارد، خود رستوران درست در کنار دریا قرار دارد و انواع فوق العاده غذاهای دریایی را سرو می کند. همانطور که شام خود را در این رستوران شلوغ می خورید، می توانید به بیرون از آب خیره شوید و قایق های ماهیگیری قدیمی را تماشا کنید که بر روی امواج بالا و پایین می روند. این رستوران که در بین مهاجران و مردم محلی محبوب است، بسیار بزرگ است و معمولاً عصرها بسیار پر است.

فعالیت داوطلبانه در یتیم خانه پاتایا

یتیم‌خانه پاتایا که نزدیک به پنجاه سال پیش تأسیس شد، به انجام کارهای خوب برای افراد کم‌بخت ادامه داده است. این یتیم خانه توسط کشیشی به نام پدر ری در دهه 1970 تأسیس شد، زمانی که یکی از افراد محلی فرزند خود را به پدر ری سپرد، زیرا آنها نمی توانستند از کودک مراقبت کنند. به زودی خبر در میان مردم پخش شد و بنابراین یتیم خانه آغاز شد. در اصل این کودکان در نتیجه حضور ارتش ایالات متحده در منطقه در طول جنگ ویتنام به دنیا آمدند، اکنون کودکان از مادران بدبختی هستند که از سوء مصرف مواد مخدر، فقر یا HIVرنج می برند. می‌توانید از وعده‌های غذایی در پرورشگاه حمایت کنید یا به طور کامل از وقت خود صرف نظر کنید و برای مدت طولانی داوطلب شوید.

لذت از جاذبه های گردشگری تور توکیو ، پاتایا و آفریقا

تور توکیو

راهنمای ویزا برای تور توکیو می تواند به شما در گرفتن ویزا کمک کند. برای اخذ ویزا توریستی ژاپن نیازی به مصاحبه حضوری ندارید.

بازدید از معبد میجی

این مجموعه عظیم معبد شینتو که دقیقاً در پشت ایستگاه هاراجوکو واقع شده است در سال 1920 به امپراطور فقید میجی و همسرش افتتاح شد. واقع در یک جنگل چشمگیر ساخته دست بشر، واحه ای از آرامش و آرامش در یکی از پر جنب و جوش ترین و شلوغ ترین نقاط شهر است.

کازپلیرها در هاراجوکو

فرهنگ اوتاکو و کازپلی هنوز در توکیو قوی است و اغلب مردان و زنان جوانی را می بینید که لباس های نفیس خود را پوشیده اند، این لباس ها اغلب با کیفیت هستند و با توجه استثنایی به جزئیات ساخته شده اند. Cosplayers هم زمان و هم سرمایه گذاری روی لباس های خود می گذارند، مد لولیتا به ویژه سرگرمی گران قیمتی است که لباس هایی که فصل را منعکس می کنند، به خصوص که از شکوفه های گیلاس لذت می برند. یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه بازی فضایی روی پل هوایی بین معبد میجی و پارک یویوگی است، ما یکشنبه بعدازظهر را بهترین زمان برای حضور در آنجا یافتیم.

پارک یویوگی

کمی از پل هوایی گذشته و در مجاورت معبد میجی، پارک یویوگی را خواهید دید. این یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهر است و همیشه چیزهایی در اینجا خواهید یافت. از شباهت‌های راک اند رولینگ الویس گرفته تا مهمانی‌های هانامی در بهار، گردهمایی‌های لولیتا، سگ‌های اسکیت‌برد و خرگوش‌هایی که در بهترین حالت یکشنبه‌شان قدم می‌زنند.

مردم محلی دوست دارند در این پارک محلی دور هم جمع شوند و چه به دنبال فضایی برای دویدن و بازی کردن بچه ها باشید و چه مکانی آرام برای تماشای مردم و استراحت برای مدتی در پارک یویوگی آن را در اختیار دارد.

کافه هیولا توکیو

رعایت گذراً فرهنگ هاراجوکو یک چیز است، اما اگر می‌خواهید برای مدتی در رنگ‌ها، صداها و فعالیت‌های فرهنگ جوانان غرق شوید، کافه هیولا Kawaii این کار را انجام داد. ما کاملاً خارج از “فرهنگ جوانان” جمعیت هستیم، اما زمان بسیار شگفت انگیزی را در اینجا سپری کردیم، فقط حس سرگرمی خود را در نظر بگیرید و تقریباً تضمین می شود که اوقات خوبی را سپری کنید.

در طول روز سرگرمی‌ها کاملاً سرگرم‌کننده و خانوادگی است، «هیولاها» با بچه‌ها عالی هستند، اما توجه داشته باشید که نمایش‌های شبانه بیشتر با هدف تجربه طرفداران انیمه بزرگسالان است. غذا رنگارنگ و کاملاً مطابق با موضوع است. ما بسیار شگفت زده شدیم که چیزی که سفارش دادیم، اسموتی توت و چای سبز، سالاد رنگین کمان و سیب زمینی سرخ کرده با سس های تک شاخ واقعاً خوب بود.

لذت از جاذبه های گردشگری تور توکیو ، پاتایا و آفریقا

تور آفریقا

 برای رسیدن باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در تور آفریقا از آب و هوای جذاب لذت ببریدبه سیشل برویم؟

وقتی مسیر سخت می‌شود، سخت‌ها پیش می‌روند – و بقیه ما فرار ایده‌آل خود را تداعی می‌کنیم، رویای جزیره‌ای دورافتاده با ماسه‌های بدون جمعیت، آب‌های آبی روشن و هاله‌ای آرام. اما هنگامی که آماده تبدیل این رویا به واقعیت هستید، سیشل، مجموعه ای از 115 جزیره که اقیانوس هند را در سواحل شرقی آفریقا تشکیل می دهند، نگاه کنید. ممکن است قبلاً به مناظر اینجا توجه کرده باشید: سواحل سفید به ظاهر بی پایان، تخته سنگ های غول پیکر و نخل های در حال نوسان چیزی از کارت پستال ها، تبلیغات تلویزیونی و پس زمینه دسکتاپ هستند. و در حالی که در امتداد این سواحل معروف استراحت می کنید، احتمالاً تنها اشکال حیات دیگری که با آنها روبرو خواهید شد، پرندگان رنگارنگ جزایر و لاک پشت های انبوه هستند. جزایر سیشل اغلب در دو گروه مجزا نامیده می شوند. اکثر مسافران اکتشاف خود را به 43 جزیره داخلی محدود می کنند و خود را در یکی از سه جزیره اصلی گروه قرار می دهند.

منبع مطلب : مجله آژانس گردشگری نوید گشت (https://navidgasht.com)

دکمه بازگشت به بالا