اقتصادی

لامبورگینی جدید نیامده تمام شد!

لامبورگینی جدید نیامده تمام شد!

لامبورگینی اعلام کرده است که محصول Catanch به ظرفیت کامل رسیده است.

اگرچه کار روی محصول جدید لامبورگینی هنوز آغاز نشده است ، این خودروساز ایتالیایی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تمام ظرفیت تولید مورد انتظار این محصول از قبل خریداری شده است و کسانی که مایل به خرید محصول هستند باید تا زمان اعلام بعدی خود منتظر بمانند. به این در حالی است که لامبورگینی از زمان تاج گذاری امسال سود خود را کاهش داده و منجر به افزایش چشمگیر قیمت سهام این شرکت شده است.

Cantach 12 سیلندر یکی از قوی ترین محصولات لامبورگینی است و آخرین مدل قبلی آن 30 سال پیش تولید شد. این خودرو دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند خریداران را به پرداخت هزینه بسیار بالا ترغیب کند. Kantach مجهز به یک موتور 6.5 لیتری است که می تواند شتاب صفر تا 100 آن را در 2.8 ثانیه افزایش دهد. حداکثر سرعت این خودرو 221 مایل (356 کیلومتر در ساعت) است.

با بازگشت خودرو به بازار 30 سال بعد ، طراحان لامبورگینی تصمیم گرفته اند برخی از ویژگی های نوستالژیک خود ، از جمله بینی صاف این خودرو را حفظ کنند و چراغ های جلو بدون استفاده از چراغ های LED تغییر چندانی نکرده اند. با این حال ، در نمای عقب خودرو ، طرح ها کاملاً به روز شده و از لاستیک های 21 اینچی برای انتقال قدرت بهتر و حرکت به جلو استفاده شده است.

قرار است تحویل کانتوش به مشتریان اواخر امسال آغاز شود ، اما ارزش نجومی این خودرو که 3.5 میلیون دلار برآورد شده است ، به وضوح بیشتر از توان مالی بسیاری از مشتریان این شرکت است. البته ، لامبورگینی کانتاک تولید انبوه نخواهد شد: فقط 112 خودرو خط تولید را ترک می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا