اقتصادی

قسمت آخر مرزهای کشور – دنیای 77



قسمت آخر مرزهای کشور - دنیای 77

مدیرکل دفتر حمل و نقل جاده ای بین المللی گفت: همه مرزهای کشور مانند گذشته است و فقط مرز نوردوز (مرز مشترک با ارمنستان) برای حمل و نقل جاده ای فعال می شود.

منوچهر سلمان زاده ، مدیرکل دفتر حمل و نقل بین المللی و راههای سازمان راه و ترابری درباره آخرین وضعیت مرزهای زمینی ایران با کشورهای همسایه ، برای دنیای 77 توضیح داد: طی چند روز و هفته گذشته ، فقط مرز نوردیک ، که مرزهای عمومی ایران با ارمنستان فعال شده و جاده باری در آنجا به پرواز در آمده و مابقی مرزها نیز شرایط یکسانی دارند ، بنابراین ما از همه مدیران و شرکت های حمل و نقل بین المللی می خواهیم قبل از آخرین تغییرات و شرایط در کشور از مرز عبور کنند. . با استفاده از جاده 141 یا سیستم دیگر d. به ایستگاه های اعتماد اطلاع دهید.

وی گفت: “در حال حاضر ، ما تقریباً هیچ فشار در مرزهای فعال کشور نداریم و همه رانندگان با توقف کوتاه و در ترافیک روان کار خود را انجام می دهند.” مشکلات احتقان و تردد در مرزهای بسته روی کامیون ها نیز برطرف شد و حتی کامیون هایی که نتوانستند بار خود را حمل کنند ، محموله های خود را در آنجا با آداب و رسوم مختلف ترک کردند و با فوت آنها به شهرهای محل زندگی خود بازگشتند.

مدیرکل دفتر بین المللی راه و ترابری جاده و حمل و نقل نیز درباره وضعیت فعلی مرزهای فعال کشور گفت. و سه مرز شیر ، دوارون و مهینرود با افغانستان فعال است و تردد برای حمل و نقل بین المللی و حمل بار در این نقاط مرزی فراهم می شود.

سلمان زاده گفت: “برخی کشورها مرزهای خود را بصورت یک جانبه اعلام کرده اند و فقط به هموطنان خود اجازه می دهند رانندگان سایر کشورها را وارد کشور خود کنند که ممکن است مرزهای ترکیه و ترکمنستان باشد.” مرز پاکستان البته هنوز بسته است و هیچ تغییری در آن رخ نداده است.

در ماه های اخیر با انتشار ویروس Corona در کشورهای مختلف ، رفت و آمد مسافر و حرکت باری در مرزها دستخوش تغییر شده است و برخی از کشورها دیگر اجازه رانندگان ترانزیتی را ندارند.

انتهای پیام


همه محتوای سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین دنیای 77 هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا