عمومی

فهمیدید برانکو چرا رفت؟ – دنیای 77

متوجه برانکو چرا رفتن ؟

گابریل کالدرون به عنوان خلفی برانکو تنها یک لیست نقلوانتقالاتی به ایران داد که در آن نام هر بازیکن خارجی درج نمی شد. این هوشمند مربیان هستند که می دانند چگونه حوادث را. در حال حاضر شاید بهتر بود خطاب به درک چرا سفید امپراتوریاش اوج ترک کرد و رفت.

این گزارش در اخبار ، روزنامه اخبار نوشت: “این ممنوعیت در مقابل بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس و استقلال, گریه, آشکار بیپولی و البته بیکفایتی فوتبال کشور است. بیپولی به دلیل افزایش قیمت ارز و موثر به خرید خارجی و بیکفایتی همچنین به این دلیل که مدیران از سال اغلب بیشترین مقدار صرف خرید به دلیل و بدترین که بازیکنان خارجی داشته باشد. هر گونه تصمیم گیری به طور ناگهانی آن را نمی خواهد طولانی گرفته شده زمزمهاش به گوش میرسید. هنگامی که ما می گویند یک مدت زمان طولانی به خصوص اشارهمان از ۱۴ماه پیش که برانکو ایوانکوویچ., سر مربی در پرسپولیس از این کار به صورت کاملا فوتبال ایران گفت. آیا نه این است که یکی از علائم آماتوریسم آن را می توان در این است که هنوز هم ممنوع برای جذب بازیکنان از کشورهای دیگر ؟

بخش بزرگی از بار سفید از پرسپولیس در ماجراجوییهای آسیایی او درگذشت. یکی از چیزهایی که همیشه در زبان استاد میشنیدیم., وزن تعیین کننده بازیکنان خارجی. او بارها و بارها تکرار کرد که یک بازیکن خوب به جز که دیگر قهرمان آسیا و از گروه های مانند السد و الهلال یا شرق به غرب به همین دلیل در مقایسه با ایران در اولویت است. در حال حاضر ما می توانید خرید خارجی سفید نیز معمولا بسیار خورد دل نمیزد اما اصول نامه که حق با او بود. حالا رسیدهایم به نقطه ای که حتی همان بازیکنان متوسط و ۴۰۰، ۵۰۰هزار دلار در خارجی حق حضور در پرسپولیس و استقلال نیست. گابریل کالدرون به عنوان خلفی برانکو تنها یک لیست نقلوانتقالاتی به ایران داد که در آن نام هر بازیکن خارجی درج نمی شد. این هوشمند مربیان هستند که می دانند چگونه حوادث را. در حال حاضر شاید بهتر بود خطاب به درک چرا سفید امپراتوریاش اوج ترک کرد و رفت.”

در پایان این پیام

دکمه بازگشت به بالا