عمومی

فلیم‌های «بن استیلر» در تلویزیون

فلیم‌های «بن استیلر» در تلویزیون

براساس پایگاه داده دنیای 77 ،
به گزارش روابط عمومی نمایش ، این شبکه فیلم های آشپزی را در بخش ژانر هفتگی و فیلم هایی با بازیگر بن استیلر کمدین معروف را در قسمت تصویری تبلیغ خواهد کرد. شبکه نمایشگر نمایش نیز در ساعت 13 و “مهمان بابا” عید را در گیشه خود جشن می گیرد ، “ما خانه نیستیم”. من قصد دارم فیلم های کمدی مانند “فیلم آب” و “آواز خواندن در رویا” را پخش کنم.

در بخش صحنه ، او فیلم هایی را با بازی بن استیلر ، محبوب از شنبه تا جمعه در ساعت 9 شب ، با بازی “با والدین ملاقات” و “شب در موزه” نشان می دهد: “نگهبانان محله” ، “شب در موزه” ، 1،2 ، 3 “و” ملاقات با والدین “،” از برج دزدیده شده “و” داستان خانوادگی ماروویتس “

نمایش شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی ، این شبکه از شنبه تا جمعه ساعت 19:30 فیلم های آشپزی را با عناوین فیلم های “سر آشپز” ، “آشپزی با عشق” ، “سرآشپز” ، “موش آشپز” ، “Pastarioni” ، “Enough” Enough “و” Chef Be “تبلیغ می شوند.

فیلم های کلاسیک این شبکه “گاوچران” ، “قلعه” ، “برانیگان” ، “بام در جزیره جهان” ، “مشکلات مشترک” ، “خورشید سرخ” و “زندگی شگفت انگیز” است که بینندگان می توانند از شنبه تا جمعه تماشا کنند. نگاهی بیاندازید.

دکمه بازگشت به بالا