حوادث و رویداد

فروش ماسک، راز ۲۰۰ سرقت را برملا کرد

فروش ماسک، راز ۲۰۰ سرقت را برملا کرد

پلیس ضد شورش روز جمعه تظاهراتى برپا كرد و صدها كامیون معترض را از بین برد و پلیس شورش جمعه روز تظاهراتى برپا كرد و صدها كامیون را از معترضین خارج كرد.

به گزارش دنیای 77 ، پلیس بوریا اخیراً شخصی را که در حال فروش ماسک در محل بود ، شناسایی و دستگیر کرد.پس از دستگیری مشخص شد که وی ماسک ها را به سرقت برده و همین اتفاق اخیراً با سرقت رخ داده است و به صندوق عقب یک ماشین سمند گره خورده است. .

در همین رابطه متهم دستگیر شد که به گفته وی 12000 ماسک به سرقت رفته و بیش از نیمی از آنها فروخته شده بودند که با مراجعه به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات و کشف سایر جرایم.

وی برای بازجویی به کلانتری منتقل شد و به سرقت ماسک اعتراف کرد. همچنین اعتراف شده است که وی نیمی از نقاب را در خانه یکی از همدستانش پنهان کرده است و مأموران نیز وی را دستگیر کرده اند. پرونده های متهم نیز مورد بررسی قرار گرفت که منجر به چندین سرقت شد.

با بدست آوردن این اطلاعات ، متهم مجدداً مورد بازجویی قرار گرفت و سرانجام در بیش از 200 اتومبیل از ایران پذیرفته شد که از خیابان جمهوری بودند ، و فرد نیز همدستان خود را معرفی کرد. پلیس او را دستگیر کرد و او را به کلانتری برد.

مرکز اطلاعات پلیس اطلاعات تهران این خبر را تأیید کرد و اعلام کرد که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا