ورزش

فجر سپاسی تیمی منسجم در لیگ دسته یک خواهدبود/توجه به تیم های پایه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فجر سپاسی تیمی منسجم در لیگ دسته یک خواهدبود/توجه به تیم های پایه - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی رجب زاده عصر دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار آنلاین اظهار داشت: برای جدایی از این تیم نیامده ام و سعی می کنم با احیای تیم بهترین نتایج را بگیرم.

وی ادامه داد: من به دلایل مختلف از تیم فوتبال کشکی جدا شدم و این جدایی به نفع هر دو بود اما هیچ وقت شرایط کشکی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز ایجاد نمی شود.

رجب زاده تاکید می کند: هنوز زود است که بگوییم فجر از لیگ یک صعود می کند اما تلاش می کنیم بهترین نتایج را با تیم بگیریم. آنها در فوتبال به دنبال حق فجر هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از دلایلی که می توان از آن به عنوان دلیل اعتلای آن یاد کرد، تمرکز بر فوتبال پایه و جوانان و جوانان مستعدی است که در استان و کشور حضور دارند و علاقه زیادی به حضور در دهه فجر دارند. مقررات. تا این جوانان در زمان مناسب به تیم کمک کنند.

وی درباره احتمال صعود فجر سپاسی در پایان فصل آینده گفت: البته تمام تلاش ما این است که این مهم محقق شود اما هرگز این قول را نداده ام. خیر بیاورید فکر می کنم هرکسی که چنین وعده هایی می دهد تجربه لازم را ندارد و وضعیت تیم را درک نمی کند، فقط می توانم بگویم که باید تیمی منسجم، منظم و توانمند و رقیبی سرسخت برای همه رقبا باشیم. تا بتوانیم همیشه به عنوان یک رقیب جدی برای صعود بایستیم.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم گفت: خوشبختانه مدیریت باشگاه با ما همکاری داشته و همه بازیکنانی که معرفی کرده ایم جذب باشگاه شده اند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز دین بر گردن فوتبال کشور دارد و هرکس در این تیم حضور پیدا کند باید به این تیم ادای احترام کند، از سوی دیگر فجر شهید سپاسی به تیم فوتبال شیراز ادای احترام کرد. آه تو برای من بوده و سعی می کنم به این تیم که تیم محبوب و مورد حمایتی است افتخار کنم.

دکمه بازگشت به بالا