ورزش

فاطمه باقرزاده برنز گرفت/ برنامه روز دوم مسابقات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فاطمه باقرزاده برنز گرفت/ برنامه روز دوم مسابقات - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در ادامه پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان که با حضور ۶۶۹ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان در سالن ورزشی برگزار شد.آرمتس» تیم اعزامی ایران امروز جمعه با دویدن در شهر صوفیه بلغارستان 2 نماینده داشت که حاصل تلاش است. آنها کسب می کنند مدال برنز بود.

-فاطمه باقرزاده در وزن 41 کیلوگرم در دیداری بسیار نزدیک در نیمه نهاییلی روز» با باخت 2 بر 1 (14:13 برنده کره جنوبی – 18:8 برنده فاطمه و 10:9 برنده کره جنوبی) از کره جنوبی به مدال برنز دست یافت.

نماینده شایسته ایران در بازی اولقدیس جابیرو“از جانب نیجر 2 به صفر (8 تا 5 و 5 هشدار در دور دوم حریف شد) و سپس در مبارزه “باران ابالد» از آمریکا در دور دوم به طور مداوم و با امتیازهای 12-4 و 12-1 پیروز شد. او 2-0 مقابل “دل” پیش افتاد. و چی مدلاز ایتالیا (12-1 و 5-0) راهی نیمه نهایی شد.

برنامه روز سوم

فردا شنبه در روز سوم 41- و 45- کیلوگرم پسران، 44-، 55- و 59- کیلوگرم برای دختران و 3 نماینده در تیم کشورمان داریم.

در تیم پسران، آردین نجفی 45 تا 45 کیلوگرم و تکواندوکار 39 ساله است. ثبت انجام شد، دور اولتابستان یاسر» از مصر پیش است و سپس با تکواندوکاری از مغولستان، گرجستان یا ازبکستان مبارزه می کند.

در تیم دختران و داخل پرنیان نوری اول در بین تکواندوکاران وزن 44 تا 38 اینچگابریلا کسنیسکااو از لهستان مبارزه خواهد کرد و سپس با تکواندوکاری از مولداوی، ترکیه و مغولستان روبرو خواهد شد.

وزن کمر مهدی طلایی – 59 کیلوگرم دور اولینراجان محمد از اردن» و سپس به مصاف برنده دیدار لیتوانی و کرواسی می رود.در این وزن کشی 34 تکواندوکار حضور دارند.

جمال لیوانی روز دوم را برای تیم تکواندو ایران به پایان رساند ساینا علیپور 2 مدال طلا، محمد عرفان جرّه مدال نقره و فاطمه باقرزاده مدال برنز کسب کردند. آرش زمانی و امیرحسین ولی محمدی نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.

مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا یکشنبه نهم آگوست در بلغارستان اتفاق می افتد.

دکمه بازگشت به بالا