عمومی

عملیات بهسازی جاده اسیر- آنلاین- وراوی آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عملیات بهسازی جاده اسیر- آنلاین- وراوی آغاز شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، این مراسم امروز دوشنبه با حضور نمایندگان مردم لامارد و آنلاین شورای نهم و یازدهم برگزار شد. -آنلاین- وراویاز ابتدای ورود به مجلس ، این در دستور کار ما قرار گرفته است و برای این مهم وزیر راه و شهرسازی ، رئیس سازمان راهداری کشور ، رئیس سازمان برنامه و بودجه فارس و سایر مقامات را داریم. وراوی تا زمان نرم این کار با 8 میلیارد تن اعتبار آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که ما یک پروژه را پیش می بریم ، کار واقعاً باید شروع شود ، تا زمانی که رویدادی رخ دهد. چند ماه سپس هیچ اتفاقی روی زمین نمی افتد.

موسوی افزود: مربوط در همان محور – نرم همچنین برخی دوستان چند ماه آنها پیشنهادی برای بازسازی این محور داشتند ، اما ما اصرار داشتیم که ابتدا همه اقدامات لازم از جمله تامین مالی ، انجام مطالعات ، اخذ مجوزها ، برگزاری مناقصه ، انتخاب پیمانکار ، عقد قرارداد ، تجهیز کارگاه ، تامین سوخت و جابجایی را انجام دهیم. انجام شود ماشین آلات و غیره چه زمانی این رویداد برگزار شد که همه شاهد آن هستند بعضی روزها فعالیتهای پیش از اجرا در محل و در رویداد انجام شده است متاسف این نیست.

موسوی خاص: برای سایر محورهای مواصلاتی در شهر ماهر مانند “وروی- پیدا کنیداعتبار راههای “فال-مجیزان-نخلستان” ، “تنگمهر” و سایر راههای روستایی به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون دلار است ، اما ما منتظر مقدمات لازم دیگر هستیم تا بعداً این پروژه ها بازسازی شوند.

این جلسه حدود 54 هکتار زمین است وراوی اراضی شهرک گلدر نیز به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و پس از تاکید بر ضرورت تسریع در تحقق مطالبات مردم موسوی و انتقاد از تاخیر قوه مجریه ، تصمیم مقتضی اتخاذ شد که پس از اعلام دریافت نتایج

دکمه بازگشت به بالا