حوادث و رویداد

عاملان شهادت دکتر “فخری زاده” به سزای اعمالشان می‌رسند

عاملان شهادت دکتر "فخری زاده" به سزای اعمالشان می‌رسند

با اشاره به شهادت دانشمند فرزانه کشور ، فرمانده ناجا ، دکتر فخری زاده می گوید: البته راه این شهدای بزرگوار همچنان ادامه دارد. جوانان این سرزمین و دانشمندان ایران اسلامی راه این شهید بزرگوار را ادامه می دهند و همه شهدا و عاملان این جنایت مجازات می شوند و اعمال آنها مجازات می شود تا این می تواند عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

به گزارش دنیای 77 ، سردار حسین آستاری وی در یک کنفرانس ویدئویی که در سالن فجر ستاد فرماندهی پلیس با عنوان “شور عمومی فرماندهی” برگزار شد ، اظهار داشت: بهترین آرزوها و دلسوزی های خود را به روح بلند و آسمانی امام خمینی (ره) و شهدای دوران دفاع مقدس می فرستیم. ما از متولیان حرم و محراب نظم و حفاظت ادای احترام می کنیم و برای رهبر معظم انقلاب آرزوی طول عمر با سلامتی و سلامتی داریم.

او دانشمند شهادت f است. پزشک شهید کشور “محسن فخری جاده” حضور این دانشمند هسته ای و شاهد دفاعی کشور ، مقام معظم رهبری ، خانواده معزز شهید بزرگوار ، مردم عزیز ایران و همکاران من را تبریک و تسلیت گفت.

راه شهید “فخری زاده” ادامه دارد

فرمانده پلیس با اشاره به حمله تروریستی به دانشمند هسته ای و دفاعی کشورمان ، دکتر فخری زاده ، ادامه داد: بار دیگر آمریکا و دولت اشغالگر صهیونیستی با مردم و کشور ما خصومت نشان دادند اما به زودی به خاطر اعمالشان مجازات خواهد شد و خواهد شد.

آستاری با اشاره به اینکه مسئولان و همکاران من تمام تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت دکتر “فخری زاده” به کار می گیرند ، تأکید کرد: البته راه این شهدای بزرگوار همچنان ادامه دارد. جوانان این سرزمین و دانشمندان ایران اسلامی راه این شهید بزرگوار را ادامه می دهند و همه شهدا و عاملان این جنایت مجازات می شوند و اعمال آنها مجازات می شود تا این می تواند عبرتی برای همه دشمنان نظام اسلامی باشد.

فرمانده نیروی انتظامی یادآور شد: به برکت خون شهدا ، عزت این انقلاب و نظام اسلامی روز به روز بیشتر می شود و عزم ما برای پاسداری از ارزشهای عالی نظام و انقلاب قویتر می شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به کسانی که در مذاکرات و سازش با دشمنان شرکت داشتند ، گفت: متأسفانه برخی از مردم متعهد به مذاکره و سازش با دشمنان ایران اسلامی هستند ، اما باید بدانند که دشمنان در هر فرصتی می خواهند ما را بزنند. و نباید از توطئه آنها چشم پوشی کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با تبیین شخصیت علمی و انقلابی دکتر فخری زاده پیام مقام معظم رهبری را پس از شهادت این دانشمند شهید نقل کرد و گفت: البته طبق فرمایش معظم له ، مرتکبین این دانشمند فرزانه به دلیل اعمالشان مجازات می شوند. من مصمم خواهم بود

وی گفت: “ما باید بدانیم كه دشمنان از هر خلأی برای ضربه زدن به ما استفاده می كنند.” “ما باید از سرمایه این سیستم و انقلاب اسلامی محافظت کنیم و نباید از توطئه های دشمنان و دشمنان خود غافل شویم.”

در ادامه بررسی آخرین وضعیت ماموریت ناجا ، فرمانده ناجا اولین محور عاطفه عمومی برای فرماندهی را اعلام کرد و گفت: امروز از این فرصت استفاده می کنم و از تلاش و کار همه همکارانم تشکر و قدردانی می کنم. از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور ، نیروی انتظامی با تمام وجود وارد عرصه پیشگیری و کنترل ویروس شده و وی ضمن انجام مأموریت های ذاتی ، مأموریت هایی را که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای نیروی انتظامی تعریف شده بود ، با تمام توان دنبال کرد.

همزمان با دور جدید شیوع ویروس کرونا در اتریش ، اتریشی ها به محدودیت های جدید اشاره کردند: علاوه بر اعمال محدودیت های ترافیکی ، بر اجرای سایر مصوبات ستاد بازپرسی ملی نیز نظارت دارد.

وی پس از حضور بدون وقفه در جلسه ستاد مبارزه با جرایم ملی و تأیید مربوطه ، یادآور شد: من این کار را کردم. در واقع ، نیروهای پلیس مسئولیت بیشتر مصوبات در مقر ملی کرونا را دارند.

آستاری با بیان اینکه ما در حد توان خود در کنار مردم و پرسنل پزشکی هستیم ، گفت: ما از تلاش های پرسنل پزشکی و پزشکی در کشور قدردانی می کنیم و تا ریشه کن شدن این ویروس شیطانی و از بین رفتن بیماری به مردم خدمت می کنیم. ما در حال کار هستیم و انشا willingالله خداوند مأموریت های آماده تری را بیش از هر زمان دیگری دنبال و انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس نیوز ، وی در پایان ضمن تمجید از تلاش پلیس با رنگ سبز ، بر لزوم حفاظت از سلامت کارگران تأکید کرد و گفت: عملکرد و اجرای ماموریت ها باید با نظارت بر پروتکل های بهداشتی همکاران به شدت دنبال شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا