حوادث و رویداد

طوفان آیدا منجر به مرگ ده‌ها نفر در شمال شرق آمریکا شد

طوفان آیدا منجر به مرگ ده‌ها نفر در شمال شرق آمریکا شد

بر اساس گزارش رسانه های محلی ، شمار کشته شدگان سیل و گردباد در شمال شرقی ایالات متحده به حداقل 411 نفر رسیده است.

به گزارش دنیای 77 ، شهر نیویورک و نیوجرسی در نزدیکی آن در روزهای اخیر شاهد بارش بی سابقه ای بوده اند و برخی از ساکنان در زیرزمین خانه ها و اتومبیل های آسیب دیده از سیل جان خود را از دست داده اند.

این تغییرات شدید آب و هوایی و سیل ویرانگر ، طوفان ادر است که در اوایل این هفته ویرانی هایی را در جنوب لوئیزیانا به همراه داشت.

چهار ایالت شمال شرقی کشته ها را گزارش کرده اند ، از جمله فیل مورفی ، شهردار نیوجرسی ، که می گوید دست کم دو نفر در این ایالت کشته شده اند که اکثر آنها هنگام گیر افتادن آب در داخل خودرو محبوس شده اند.

دست کم 14 نفر از جمله یک پسر دو ساله در شهر نیویورک کشته شده اند. مقامات می گویند 11 نفر از آنها در زیرزمین سیل زده غرق شده اند. سه نفر دیگر در فیلادلفیا ، پنسیلوانیا و یک نفر در کانکتیکات جان باختند.

در همین حال ، بیل دی بلازیو ، شهردار نیویورک از اطلاعات ناقص ارائه شده توسط کارشناسان آب و هوا در مورد پیش بینی بارندگی انتقاد کرده است.

در نیوجرسی ، گردباد بزرگترین مزرعه لبنیات را تخریب کرد و بسیاری از خطوط مترو شهر نیویورک پس از آب گرفتگی ایستگاه بسته شدند.

به گزارش بی بی سی ، تصاویر دیگر خودروهایی را نشان می دهند که در جاده های سیل زده شناور هستند و گاهی از داخل فریاد “کمک” می زنند. مسافران قطار ، هواپیما و اتوبوس گاهی مجبورند ساعت ها منتظر بمانند تا جاده های سیل زده باز شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا