عمومی

طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طرح آب‌رسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ماهر ، حضور دکتر کاظم سلیمانی در عصر جمعه دشتکی استاندار خوزستان ، سهراب گیلانی ، نماینده مردم شوشتا در شورای شورای اسلامی ، معاون عمرانی استاندار خوزستان ، فرماندار شوشتا ، معاون توسعه فنی و فاضلاب شرکت آبفا مجری طرح آبرسانی استان و شرافت ، پروژه آبرسانی و توسعه شبکه آب شهر شرافت شوشتر افتتاح شد.

سادژ حاجی پور مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد میلیارد ریال از اعتبار ساخت و ساز استان اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: فعالیت های اجرایی برای تکمیل مخزن 3500 متر مکعب ، ساخت ایستگاه پمپاژ ، ساختمان نگهبان ، محوطه سازی ، ساختمان کلرزنی و تأمین و نصب تجهیزات الکتریکی برای تسهیل آب خشک از اقدامات انجام شده برای افتتاح این است. پروژه

مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب خوزستان با بیان اهداف اجرایی این پروژه اظهار داشت: تأمین و صرفه جویی در مصرف آب آشامیدنی سالم ، کاهش تنش شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی در شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه است.

رئیس هیئت مدیره آبفا این استان به پروژه بهبود شبکه در شرافت ناگار اشاره و خاطرنشان کرد: فعالیت های اجرایی این پروژه همچنین برای بهبود شبکه توزیع آب آشامیدنی در شرافت ناگار و بخشی از شاخه خانوار اجرا شده است.

وی با اشاره به اهداف پروژه تعمیر و بازسازی شبکه Hafizurpur Sharafat Nagar گفت: ساییدگی و پارگی. “آره.

وی به اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: این پروژه برای نوسازی شبکه و تأسیسات آبی از محل اعتبارات ساختمانی با اعتباری بیش از 20 میلیارد ریال اجرا می شود.

حقی پور گفت: طول خط لوله پروژه بهسازی شبکه بیش از 11 کیلومتر است که در پایان عملیات به 630 مشتری خدمات ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا