عمومی

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات/ فرد اصلح را انتخاب کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات/ فرد اصلح را انتخاب کنیم - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، حمید وسکرمی در مراسم تحلیف مبارزات مردمی آیت الله رئیسی در انتخابات 1400 گفت:شب القدروی توضیح داد: “این پر از معنا ، مفاهیم و محتوا است ، همانطور که آنها آن را به عنوان یک انتخابات توضیح می دهند.”شب القدراین به این معنی است که انتخابات در آینده نظام اسلامی ، ایران و انقلاب و کسانی که درگیر انقلاب و نظام اسلامی در سراسر جهان هستند ، موثر و تصمیم گیر خواهد بود.

مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نیاز دارند

“تمرکز بر انتخاب بعنوان”شب القدراین به معنای عبادت است که باید یک قدم بردارید و نفس بکشید و برای انقلاب اسلامی کار کنید و کار کنید ، هر قدم و قلم که این راه را برمی داریم به معنای عبادت است و بهتر خواهد بود.

آیت الله رئیسی ، رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی لرستان گفت: اولین شرط در این انتخابات حداکثر مشارکت و مشارکت مردم است. بین المللی اگر ما یک دولت در سطح زمین می خواهیم ، ما را در سراسر جهان پیدا خواهد کرد بین المللی ما باید برای حمایت قوی در عرصه داخلی برای خدمت به مردم و مستضعفان و برای یک دولت خوش بین ، قوی و با انگیزه ، برای حضور حداکثری و مشارکت مردم تلاش کنیم.

حداکثر حضور یک فعالیت ناقص و بدون انتخاب صحیح است

“چیز دیگر این است که یک فرد مناسب انتخاب شود ، بدون یک انتخاب صحیح حداکثر حضور یک فعالیت و عملکرد ناقص و ناقص خواهد بود ، ما باید با بالاترین میزان حضور در صندوق های رأی بیاییم و فردی مناسب را انتخاب کنیم که در اقتصاد امروز ، خارجی باشد سیاست ، “او گفت. ، درگیر مشکلات اجتماعی و سایر مشکلات نیست.

وی ادامه داد: امروز ما به عنوان یک قدرت منطقه ای در افق 1400 باید در اقتصاد منطقه ای نقشی برجسته ایفا می کردیم و اولین کسی بود که در منطقه صحبت می کرد. مردم؟ وضعیت فعلی؟ ” چرا سیاست خارجی ما با قدرت سردار سلیمانی و شهدای دیگر است اکثر و با محافظت اکثر کشور منطقه و جهان یک سیاست و گفتمان است توهین پس چی؟ تا اقتصاد ما را تحت تأثیر قرار دهد

رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی لرستان تأکید کرد: نه تنها می تواند نیاز کشورها بلکه کشورهای منطقه را نیز برآورده کند ، چرا به جای آن از قابلیت های داخلی استفاده نمی شود؟ زاآیا ما متوجه قدرت خارج از مرزها می شویم؟

نیروهای قوی و جهادی باید در بدنه دولت باشند

ویسکرمی با بیان اینکه در صورت انتخاب صحیح بسیاری از مشکلات کشور باید حل شود ، اظهار داشت: من معتقدم اگر مدیر جهادی با روحیه آگاهانه ، توانمند و انقلابی و دموکراتیک این کار را انجام دهد ، در کمترین زمان ممکن زمان ، ظرفیت داخلی بستگی دارد. “” این کشور اقتصاد را سازماندهی کرده است.

وی گفت: امروز به لطف خداوند متعال حضور آیت الله رئیسی فرصتی است تا بتوانیم با حضور و نقش مردم در آینده دولت خدمتگزار تشکیل دهیم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در لرستان گفت: “نیروهای نیرومند ، متفکر ، جهادی و مردمی باید در نهادهای دولتی گنجانده شده و از طریق برنامه های اقتصادی و اختیارات اقتصادی خالی که همیشه مورد توجه بوده است حذف شود” و مقام معظم رهبری انقلاب. “برای تأمین نیازهای کشور گام بردارید.

ویسکرمی افزود: امروز بر عهده هر یک از ما است که تلاش چشمگیر و همه جانبه ای را برای انتخاب فرد مناسب و حداکثر تعداد افراد انجام دهیم و زمینه حضور همه احزاب ، گروه ها و افراد را فراهم کنیم.

وی گفت: همه ستادهای مردمی آیت الله رئیسی امروز فرصت همکاری دارند. افزایش دادن من می خواهم از همه اعضای ستاد ، کارمندان و کسانی که با اشتیاق ، اشتیاق و احساس مسئولیت برای تبادل نظر و هماهنگی برنامه در سطح استان جلو آمده اند ، تشکر کنم. من بوسه و در روزهای آینده ، با گفتگو ، همکاری و اقدام مشترک ، گام هایی را برای اجرای دولت برای خدمت به مردم و ایران اسلامی برمی داریم و شاهد موفقیت آیت الله رئیسی در انتخابات خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا