استانی

ضرورت توجه به جایگاه ویژه مناطق آزاد در تدوین برنامه هفتم توسعه

ضرورت توجه به جایگاه ویژه مناطق آزاد در تدوین برنامه هفتم توسعه

به گزارش دنیای 77 از کیش: ظفر آهنگران ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد کیش ، در مراسم تحلیف داروش دلفانی ، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در مورد موضوعات شورای شورای اسلامی ، پیگیری ویژه یوسف انصاری این سازمان: وی بر لزوم توجه ویژه مسئولان به وضعیت و حمایت از اثربخشی این مناطق تأكید كرد.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت مناطق آزاد کشور که طی سالهای اخیر موقعیت خود را در سطح ملی و منطقه ای تثبیت کرده اند ، گفت: این نقش را بر عهده بگیرید و آن را به خوبی انجام دهید. همچنین از مسئولان انتظار می رود که در روند تدوین برنامه هفتم توسعه با رویکرد ملی ، رویکرد ویژه ای به این مناطق داشته و به توسعه همه جانبه جزایر کمک کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای سازمان منطقه آزاد در تأمین اعتبار پروژه های توسعه خاطرنشان کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام در جزیره کیش و در نظر گرفتن پروژه های با تأخیر در مدت زمان کوتاهی تا پایان دولت ، برنامه ها و عملکرد سازمان منطقه آزاد از مهمترین برنامه ها است. رویکردها

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به اعضای شورای شورای اسلامی را بستر مهمی برای رونق کلی مناطق آزاد می داند و امیدوار است که مشاوران جدید سازمان منطقه آزاد کیش تقویت تعامل و پیگیری های بی وقفه برای حمایت گسترده از توسعه منطقه آزاد کیش به عنوان یک مقصد گردشگری.

ناصر آخوندی ، مدیر عامل توسعه سازمان منطقه آزاد کیش ، گفت: تقویت ارتباطات و اطلاع رسانی کامل به قانونگذاران کشور در مورد شرایط فعالیت های منطقه آزاد گام مهمی در تصویب قوانینی متناسب با وضعیت این مناطق و موثر در رسیدگی به چالش ها و مشکلات سرمایه گذاران. همکاری گسترده با مقامات قانونی و اطلاعات مربوطه مهمترین عامل در تصمیم گیری های سیاسی و کمک به رشد گسترده تر مناطق آزاد کشور است. ”

داروش دلفانی ، مشاور ارشد اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش در مورد موضوعات شورای شورای اسلامی ، همچنین به تنوع فعالیت های اقتصادی ، گردشگری و صنعتی کیش و نگرانی های مسئولان برای رشد و توسعه آن اشاره کرد. منطقه آزاد کیش. موانع ، موانع و مشکلاتی که در اثر گسترش قانون سرزمین اصلی در مناطق آزاد این جزیره زیبا ایجاد شده است باید برداشته شود تا کسانی که به توسعه کیش علاقه مند هستند بتوانند انگیزه مضاعف برای رشد و تعالی در این منطقه داشته باشند.

یوسف انصاری ، مسئول پیروی از منطقه آزاد کیش ، تأکید کرد که خدمت به هموطنان و تلاش برای شکوه و عظمت نظام اسلامی مهمترین اصل در هرگونه مسئولیت است: جزیره در راه پیشرفت و پیشرفت کیش.

48

دکمه بازگشت به بالا