عمومی

ضرورت برخورد با لابی های واردات برنج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ضرورت برخورد با لابی های واردات برنج - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

هنگام بازدید از مرکز جلال محمودجاده بین المللی کسب و کار و پایانه ها صادر کننده برنج ایران در مصاحبه با خبرنگار آنلاین گفت: کمیسیون کشاورزی اقدام به بررسی دلایل واردات برنج در ونیز می کند وتفحص این بسیار جدی است و ریشه خواهد داد.

او افزود: در آمار موجود در سالهای اخیر ، بررسی کمیسیون کشاورزی مجلس در سال 1995 از واردات برنج به تنهایی نشان داد که نسبت مصرف سرانه کشور حداقل 200 است. هجر تن واردات مورد نیاز است چه زمانی حدود 30 میلیون تن برنج وارد کشور شده است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی شورای شورای اسلامی به صراحت گفته است چه زمانی در همان زمان نامه ای مبنی بر ممنوعیت واردات شلتوک از استانهای شمالی کشور و ممنوعیت واردات برنج به بازار کشور وجود داشت.

محمودزاده در ادامه گفت که این موضوع با اعضای کمیسیون کشاورزی همکاری دارد و البته همکاری سایر نمایندگان مجلس را با دلایل لابی گری برای واردات برنج مشخص کنید و درگیری خواهیم کرد

صادرات برنج به کشورهای هدف

او می گوید که با توجه به قدرت ممکن است تولید شالیزار در کشور، کشور باید کشاورز باشد تولید پشتیبانی داخلی گسترده ، رهبر عالی انقلاب هم جانور تأکید در سالهای اخیر وسفرش به طور جدی برای حمایت از تولید داخلی و حمایت از صادرات در اقتصاد مقاومتی.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی شورای شورای اسلامی تا حدی با تاكید دیگری برای آن صادرات کالاهای کشاورزی از جمله برنج ایرانی برای هدف قرار دادن کشورهای صادرکننده باید تقویت شود و افزایش دهید بایدد ، می گوید: به همین منظور ، جلسات زیادی در کمیسیون کشاورزی و زیرساخت های مختلف از جمله در مرکز کشور برگزار شد. بین المللی پایانه تجارت و صادرات برنج ایرانی در شهر آمل راه اندازی شده است.

محمودزاده تا حدی دیگری گفت که البته کیفیت یک مشکل است و خاموش طبقه بندی محصولات کشاورزی در کشور باید توجه ویژه ای داشت باز کن وی گفت ، برای جلوگیری از فروش آن در سایر كشورها ، صادرات موقت نیست ، آنها دائمی هستند و با وضع تعرفه های بالاتر بر كالاهای وارداتی ، از تولیدكنندگان داخلی و درآمد آنها حمایت می كنند. در کشور ذخیره.

دکمه بازگشت به بالا