استانی

صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند

صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند

دنیای 77 / مرکزی رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای شورای اسلامی گفت: اگر صنعتی صادرات نداشته باشد قطعاً افت می کند ، سیستم صادرات برای کمیسیون جدی است و اقدامات خوبی در این زمینه از طرف مجریه در حال انجام است.

در پنجشنبه دوم در بهمن ، پشت ستاد اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی ، حجت الله اکبری گفت: “مسئولیت مجلس قانونگذاری و نظارت است.” صنعت ، تولید و خدمات ، سیستم گسترده ، سازمان تولید و توزیع اتومبیل ، سازمان زنجیره فولاد در مجلس شورای ملی در حال فعالیت هستند که برخی از آنها مورد استقبال رئیس دادگستری قرار گرفته اند.

وی افزود: اگر هر صنعتی صادرات نداشته باشد قطعاً پایین می آید. اقدامات جدی و خوبی توسط مرجع اجرایی کمیسیون مدیریت صادرات در حال انجام است. خطرات در هر زمینه از جمله بانکداری ، بورس سهام و غیره وجود دارد و دولت باید در این زمینه وارد شود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن شورای شورای اسلامی گفت: اگر در داخل کشور هماهنگ شویم ، هیچ کس نمی تواند ما را تحریم کند. بخش خصوصی یک منبع عظیم در این کشور است و دولت باید کمک های لازم را به بخش خصوصی ارائه دهد ، بیشتر مشاوران کمیسیون صنعت از بخش خصوصی هستند.

وی گفت: مجلس گام های اساسی را در مواضع مختلف برمی دارد و تصمیم می گیرد چه چیزی به نفع ملت است و حرف هیچ کس را نمی شنود و براساس نظریه های خبرگان و مصالح مردم تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا