عمومی

شهروند امید – دنیای 77

شهروند امید - دنیای 77

برخی از افراد به او گفتند که برای آوردن کارت به کلانتری باید پول خرج کند ، اما شهرام حلاج دید که مأموران پلیس بدون نقض اخلاق و قانون از دستور دادگاه اطاعت کرده و او را به خانه اش بازگردانده اند.

او حالا رفت و سه بسته هدیه ساده به فرمانده پلیس (عکس هدیه (https://www.instagram.com/p/CUe0tSeqzuo/؟utm_medium=copy_link)) برای سه مامور پلیس که حکم را اجرا کردند ، تحویل داد. هر بسته حاوی نامه ای است که پسرش به فرزندان سه افسر پلیس نوشته است. هر بسته هدیه شامل چند قطعه از کتاب کودک برای سه مخالف وظیفه شناسی است.

در زیر متن سه حرف اول آمده است و در صورت تمایل می توانید آنها را در آخرین پیوند این مقاله بخوانید.

حرف اول
بچه های مدرسه قطعاً شما را محترم می نامند. بنابراین من شما را به همین نام صدا می زنم.
سلام شریف
احترام! پدر شما ، سروان شریف ، پلیس بسیار خوب و مرد مهربانی است. پدر شما دیروز به پدر و مادرم و خانواده ما کمک کرد تا به خانه برگردند. تا دیروز ، من نمی دانستم که پلیس به آنها کمک می کند تا به خانه برگردند.

پدرم گفت: پدر شما ، آقای کاپیتان شریف ، اگرچه از صبح تا پایان ساعت اداری کار می کرد و خسته بود ، حتی بعد از ساعت اداری به کمک ما آمد و با مهارت و حوصله به ما کمک کرد که بالاخره به خانه برمی گردیم.

فکرش را بکنید ، پدر شما روزی به چند نفر مثل خانواده ما کمک خواهد کرد!

من فکر می کنم فرزندان اعضای پلیس مانند پدر شما به پدر خود بسیار افتخار می کنند.
پدرم می گوید: خود آقای شریف به اندازه نامش محترم است؛ هم با وقار است و هم قدرتمند.
من خودم پدر شما را ندیده ام ، بنابراین لطفاً از طرف من پدرتان را ببوسید و از او تشکر کنید و هر روز از طرف بچه های دیگر به پدرتان کمک کنید.

آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

نامه دوم
البته بچه های مدرسه شما را طوسی صدا می کنند و من شما را با همین نام مدرسه می خوانم: سلام طوسی.
پدرت طوسی مرد بسیار خوبی است. دیروز ، او به ما کمک کرد از مردی که به زور خانه ما را گرفت و حقوق ما را گرفت به خانه بازگردیم.

من فکر کردم پلیس فقط دزد را گرفت. اما اکنون متوجه شده ام که آنها به طرق مختلف به مردم کمک می کنند.
پدرم می گوید سخت یعنی قوی ، مقاوم و مقاوم. بنابراین ، طوار طوسی به معنای شخصی است که در دفاع از حقوق مظلومان قوی ، مقاوم و پایدار است.
پدرم می گوید شخصاً از اوستور طوسی تشکر کرده است. لطفاً از طرف پدرتان تشکر کنید و صورت مهربانش را ببوسید.
آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

نامه سوم
البته بچه های مدرسه شما را سالاروند می نامند ، بنابراین من مثل بچه های مدرسه شما را سالاروند می نامم.
سلام سالاروند
پدر شما آقای کاپیتان امید سالاروند در این چند روز به ما امید داده و خدا بسیار مقتدر است.
پدرم می گوید او دید که پدر شما چقدر کار می کند و در طول روز به ده ها نفر مانند ما و خانواده ما کمک می کند. در طول روز او بسیار خسته می شود ، اما همه سختی ها را تحمل می کند و سعی می کند با مهربانی به مردم کمک کند.
شما باید به پدر خود بسیار افتخار کنید. تصور کنید یک پلیس حرفه ای و مهربان به ده ها هزار نفر در روز کمک می کند. خدا هم افتخار می کند.
آرش حلاج 23 سپتامبر 1400

به این ترتیب ، می توان یک شهروند سپاسگزار بود و سلامت اخلاقی و اداری را ارتقا داد. این شهروندان ملی امید و انسانیت را در قلب دیگران القا می کنند.

* عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی

دکمه بازگشت به بالا