استانی

شهادت ۲ مدافع امنیت مشهدی بی‌پاسخ نمی‌ماند

دادستان کل کشور: به شهادت 2 مامور حراست مشهد پاسخ داده نمی شود

دادستان کل کشور در بازدید از محل بازداشت عده ای از اغتشاشگران در مشهد به شهادت دو تن از نیروهای امنیتی در مشهد اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند چنین اقدامات ضد انسانی پاسخی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری دنیای 77 از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد ظفر منتظری دادستان کل کشور در محل بازداشت دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر مشهد حضور یافت.

وی با اشاره به تلاش مستمر دشمن برای نابودی ایران اسلامی گفت: شاهد جنگ دسته جمعی همه جانبه علیه ملت ایران هستیم اما همواره از ایستادگی و ایستادگی این ملت بزرگ شکست خورده و ناامید خواهند شد. زمان نیز

حجت الاسلام منتظری با اشاره به روحیه جهادی مردم ایران افزود: صدام می خواست در یک هفته تهران را فتح کند اما 8 سال در کنار ابرقدرت های دنیا بر زمین ماند.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: دشمن از مدت ها قبل آشوب ها را طراحی و تقسیم بندی کرد، اما مردم فهیم و بصیر ایران راه خود را از آنها جدا کردند و این امر دشمن را درمانده و عصبانی کرد.

حجت الاسلام منتظری ضمن تسلیت شهادت ۲ تن از نیروهای امنیتی در مشهد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند این گونه اقدامات ضدبشری پاسخی نخواهد داشت و دستگاه قضایی به وظیفه خود عمل خواهد کرد. عاملان چنین جنایاتی، انشاء الله.

این بازدید شامل دادستان کل کشور، محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و تیمی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی بود. با حضور در اماکن مختلف اغتشاش گران دستگیر شده از جمله آسیب رساندن به تاسیسات مخابراتی و یا آسیب رساندن به شهروندان و عابران پیاده در اجتماعات. با خانواده اش صحبت می کند و بر اجرای دقیق قوانین، قوانین و مقررات پافشاری می کند.

به همین منظور محمدحسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد، اقدامات انجام شده برای کار جهادی و تلاش مضاعف برای برقراری انضباط در نیروی انتظامی، نیروی اجرایی، نیروی انتظامی، بسیجیان دلاور و قضات را تشریح کرد. . و امنیت گفت: رمز موفقیت ما حضور مقتدرانه ماست. مردم در صحنه هستند.

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 1 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا