عمومی

شما به مردم بدهکارید – دنیای 77

شما به مردم بدهکارید - دنیای 77

از سال 2015 تا امروز ، بهانه مخالفان داخلی برجام این است که آنها بتن را به صنعت هسته ای ریخته اند! ظاهراً روسیه امروز زغال سنگ دارد پیشرفت بزرگ هسته ای دکتر صالحی اعلامیه:

اکنون 16 هزار و 500 قابلیت غنی سازی داریم و دائماً به این ظرفیت اضافه می شود.

دو زنجیره کامل IR4 نصب شده و به سرعت جلو می رود.

امروز ما یک زنجیره کامل IR6 راه اندازی کرده ایم تا طی هفت تا هشت سال آن را بسازیم.

در مدت زمان کوتاهی ، هزار دستگاه IR2M را نصب و راه اندازی کرده و زنجیره IR6 را راه اندازی کرده ایم. ایران در بخش رفاه به آستانه این فناوری رسیده است و ما خود آن را طراحی کرده ایم. ما برای هر خودروی تولید شده بیش از دو ، سه هزار سند فنی تولید کرده ایم

اکنون ما طراح سانتریفیوژ هستیم.

مرکز یون درمانی البرز ششمین نوع مرکز یون درمانی است و ایران اولین کشور در غرب آسیا است و تا پایان دهه 1400 تکمیل خواهد شد.

ما می توانیم یک کوره تحقیقاتی را طراحی و بسازیم.

پروژه تترا که در خاورمیانه بی نظیر و پر از تجهیزات و تحقیقات در زمینه داروهای رادیودارویی 3 و 000 متری است که انشا Godالله قسمت اول آن در سپتامبر آماده می شود.

از همان روز اول مذاکرات در سال 2015 ، کسانی که روی آسیاب های دشمن آب ریخته اند ، منتظرند بگویند که سعی می کنند از یکدیگر سبقت بگیرند تا بورژوازی را در رقابت انتخاباتی غارت کنند و سعی می کنند معامله ای را به نام خود انجام دهند از این مقاله مهم تاریخی و تاریخی؟ چرا کسانی که با این بیانیه دروغ معیشت مردم را به گروگان گرفتند ، موفقیت خود را برای بازگشت ایالات متحده به برجام به نام خود ثبت می کنند؟ آیا اگر این روزهای اختلافات فرقه ای و دروغ های مکرر با دستگاه دیپلماسی و آژانس انرژی هسته ای مرتبط نبود ، ترامپ بهانه ای برای ترک آن داشت؟ آیا امروز کسانی که می خواهند با حرکات انقلابی درهای جهان را به روی دنیا ببندند هنوز می گویند بورژوازی صنعت هسته ای را نابود کرده است یا به دنبال راهی دیگر برای رفع تحریم ها هستند؟

از نظر این افراد مخالفان برجام مدیون هستند. آنها افکار عمومی را به گونه ای هدایت کرده اند که همه فراموش کرده اند که ایران یک سال پس از اجرای توافق نامه توسط آژانس های خارجی از هر طرف آمده و ایران حداقل یک سال قبل از رفتن ترامپ توانسته بود با کشورهای بزرگ به توافق برسد. همکاری های اقتصادی با برجام وجود دارد. افکار عمومی به گونه ای انجام شد که حتی خود آنها احساس می کردند نفوذ و قدرت ایران در منطقه برای برجام نعمت است ، تا اینکه برجام ، همان دوست و برادر روس هیچ اقدامی در منطقه برای حمایت از ایران انجام نداد زیرا ایران عامل این امر بود. تحریم تسلیحاتی. امنیت اجازه همکاری داد و با ایران نبود. حداقل به مدت یک سال ، افراد راحت بدون فشار مردن با هواپیماهای جدید پرواز می کردند! شما قبل از برجام در یک دولت به ظاهر تمیز در برابر روغن ، سیب زمینی و سنگریزه وارد می کردید. آیا روزها را فراموش کرده اید؟

شما مخالفان برجام با مردم ؛ با سیاه نمایی اخبار دروغ و تأثیر آن در افزایش نرخ دلار ، طلا و املاک و مستغلات ، زندگی مردم را پشت سر گذاشته و تورم سر به فلک کشیده است. امروز حتی وقتی روزنه امیدی برای بازگرداندن توافق وجود دارد ، شما یک تیتر بزرگ زده اید که ایران باید وین را ترک کند! ایران نباید به FATF بپیوندد چرا می ترسید که این لایحه را تصویب نکنید؟

شما ، مخالفان برجام ، پیش مردم هستید. که گفتید مقاومت با اعتراض و تسلیم! آقایان ، خط مرغ چیزی جز افتخار نیست ، نمایندگان آمریکایی را پشت در می گذارند ، به مردم دروغ می گویند ، گوندولا درست می کنند و سربازان دیپلماسی را به عنوان جاسوس جهانی نشان می دهند! در برابر این مردم که به دشمن اسرائیل پیوستند.

برای شما که امروز به دنبال چپاول برجام هستید ، می توانید ناامیدی مردم از شما در ماه های آینده را به وضوح مشاهده کنید!

دکمه بازگشت به بالا