حوادث و رویداد

سیلاب در دشتستان یک قربانی گرفت /آب‌گرفتگی و تخریب منازل

دنیای 77 / بوشهر مدیر جمعیت هلال احمر استان بوشهر از کشف و شناسایی جسد زن جوانی غرق در سیل خبر داد.

گللامرضا حاجیانی در گفت وگو با دنیای 77 به نقل از این خبر: “متأسفانه پس از باران شدید بعد از ظهر امروز در مناطق مختلف استان بوشهر ، آنها گزارش دادند که یک زن در شهر بوراججان در حوالی یکی از کارخانه ها غرق شده است.”

وی ادامه داد: پس از چندین ساعت جستجو ، جسد پیدا شد و هویت وی نشان داد که این یک زن 35 ساله است که متأسفانه در دره دی تو غرق شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: یکی از کارهای انجام شده در شهرستان دستستان مشکل وجود دستگاه پراید در پل کاله در حوالی شهر آباپکش بود که خوشبختانه در اثر کمک به موقع امداد و نجات خسارت جانی گزارش نشده است.

وی گفت: پس از باران های نیمه شب تا ظهر امروز مناطق شمالی و مرکزی از دیلم تا دشتستان تحت پوشش قرار گرفتند و مشکلاتی مانند سیلاب رخ داد. خسارت بیشتر در دستستان بود که در مناطقی مانند بهدادیه ، سدآباد بود. ، و مشکلات انسانی در روستاهای اطراف و همچنین در چند مکان کمتر از شهر وجود دارد.

حاجیانی با بیان اینکه نیروهای امدادی همچنان در استان بوشهر فعال هستند ، خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند و تلاش می کنند امدادرسانی ها را ادامه دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: چندین شهر در مجاورت دستستان یا ژنو ، بوراجان ، سدآباد ، شبانکاره ، آباپکش ، ژنو و … در مدت زمان کوتاهی به دلیل بارندگی شدید دچار آبگرفتگی ، راه و جاده شده اند. کری

سیلاب در دشتستان یک قربانی گرفت /آب‌گرفتگی و تخریب منازل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: خانه های شهر بهاداتیه به شدت دچار آبگرفتگی شده و تیم هایی برای کمک به مردم از طریق سیلاب به منطقه اعزام شده اند. احتمالاً امشب ممکن است باران داشته باشیم که امیدواریم کمترین آسیب را ببیند.

به گزارش دنیای 77 ، در روستای گومارون در ژنو شش خانه تخریب شد و تیم امداد و نجات هلال احمر ساکنان این خانه ها در چادرها مستقر شدند و اقلام لازم را در اختیار آنها قرار دادند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا