عمومی

سیاست دشمن برای ازبین بردن فناوری هسته‌ای ایران تطمیع و تهدید است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سیاست دشمن برای ازبین بردن فناوری هسته‌ای ایران تطمیع و تهدید است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمد اسلامی، شامگاه جمعه در جوار یادواره شهدای هسته ای کاشان اظهار داشت: شهدای همیشه گرانقدر ایران اسلامی مهمترین آرزویشان اعتلای ایران اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما در فناوری هسته ای تمام تلاش خود را برای آزادی و عزت ایران اسلامی فدا کرده اند، ابراز داشت: با وجود همه مشکلات و سنگ اندازی های دشمنان جوانان ایران اسلامی. مجاهدین تلاش کردند حقوق مسلم ایران را به دست آورند.

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه دشمنان با تطمیع و تهدید دانشمندان تلاش می کنند تا هدف نابودی فناوری هسته ای ایران را پیش ببرند، تصریح کرد: وقتی نقشه دشمن به پایان نرسیده است. صمیمانه آنها سعی کردند دانشمندان هسته ای ایران را بکشند.

وی با اشاره به بحران جهانی و نیاز مبرم جهان به انرژی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رقابت شدیدی برای ساخت نیروگاه های برق در دنیا وجود دارد.

اسلامی با اشاره به اینکه چرخه سوخت هسته‌ای تنها به چند کشور محدود می‌شود، گفت: اروپایی‌ها می‌خواهند این چرخه سوخت فقط در دست آنها باشد، بنابراین همگی دست به توطئه زدند تا این فناوری در ایران متوقف شود، اما الحمدلله همه شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از ابتدای فعالیت ما مشهود بود، افزود: رهنمودهای ایشان در این زمینه به شدت اجرا شده و رهنمودهای علما و جوانان ایران اسلامی اجرا شده است. مقام معظم رهبری آسیاب کردن بود و هست

رئیس سازمان انرژی اتمی ضرورت پیشرفت در فناوری هسته ای را نیروی انسانی قابل اعتماد، فرهیخته و پایدار دانست و تاکید کرد: امیدواریم به زودی شاهد خبرهای خوشی از تلاش دانشمندان ایرانی و جوانان کشور باشیم. حوزه فناوری هسته ای.

دکمه بازگشت به بالا