اقتصادی

سیاستی که می‌تواند مسکن را از رکود بیرون بیاورد

سیاستی که می‌تواند مسکن را از رکود بیرون بیاورد

دنیای 77 / خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: سیاست های جانبی دولت با برنامه اقدام ملی مسکن در زمینه تأمین زمین ، یک همبستگی جدید در بخش مسکن ایجاد می کند که خالی از استان خوزستان نخواهد بود.

محمدحسین پناهی فر در گفت وگو با دنیای 77 اظهار داشت: با توجه به سیاست دولت و وزارت راه و شهرسازی برای افزایش تسهیلات بانکی اجرا شده ، شاهد تغییرات مطلوبی در بخش مسکن خواهیم بود. “

وی افزود: این سیاست ها برای افزایش تسهیلات بانکی می تواند به بخش مسکن کمک کند تا از رکود اقتصادی عبور کند و همچنین باعث رونق بخش و سهولت در خانه برای مردم شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: دولت سیاست افزایش تولید مسکن در کشور را دنبال کرده و اقدامات خوبی را در برنامه اقدام ملی مسکن انجام می دهد که می تواند راهی برای خروج از رکود اقتصادی

پناهی فر با اشاره به اینکه اقدامات پس از سالها رکود اقتصادی در حال انجام است ، با بیان اینکه در حوزه مسکن شاهد نوعی محرک هستیم ، افزود: خوزستان نیز از آن بی بهره نخواهد بود.

وی افزود: فقط اجرای برنامه اقدام ملی مسکن می تواند زمینه را برای گروه بندی مجدد و خروج از رکود در بخش مسکن فراهم کند و به افراد کمک کند تا صاحب خانه شوند. در خوزستان ، این پروژه در مقایسه با سایر استانها پیشرفت بسیار خوبی داشته و وضعیت تأمین زمین در این بخش نیز بسیار مطلوب است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا