عمومی

سهم ایلام از طرح اقدام ملی مسکن ۳۰۰۰ واحد است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سهم ایلام از طرح اقدام ملی مسکن ۳۰۰۰ واحد است - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ماهر ، Md نوذری وی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای تامین مسکن در استان ایلام ، مسکن را یکی از نیازهای اساسی جامعه دانست و ادامه داد: برنامه اقدام ملی مسکن در دولت دوازدهم ایجاد شد و بخش بزرگی از واحد شروع به کار کرده است. در استان اجرایی با امضای بنیاد شهید و آوا.

وی زمین اختصاص داده شده برای این پروژه را در استان برآورد کرد 15 هکتار اعلام و افزود: مدیران دستگاههای اجرایی مجری این طرح مانند آمایش سرزمین ، دفاع غیر اجرایی و سایر الزامات را در نظر بگیرید.

استاندار ایلام یکی از تعهدات اساسی دولت سیزدهم در زمینه تامین مسکن مناسب برای مردم را در نظر گرفته است و افزود: برای ساخت واحد مسکونی مورد نظر دولت جدید باید دستورالعمل های لازم به استانها ابلاغ شود. ولی قبل از دریافت این دستورالعمل ، دستگاه های اجرایی باید کمک های لازم را در زمینه تأمین زیرساخت ها انجام دهند تا فعالیت های ساختمانی و کارگاهی در برنامه اقدام ملی مسکن دچار اختلال نشوند.

نوذری در پایان خواستار نظارت جدی بر ساخت و اجرای پروژه های عمرانی شد و گفت: استفاده از توان متخصصان محلی ، متخصصان و افرادی که قادر به اجرای پروژه هستند باید در اولویت مدیران مربوط قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا