حوادث و رویداد

سرقت در آزادراه تهران – شمال برای تفریح/ کشف هزاران قرص متادون در ترمینال

سرقت در آزادراه تهران - شمال برای تفریح/ کشف هزاران قرص متادون در ترمینال

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف بیش از دو هزار قرص متادون، سارقان سرگرمی و … خبر داد.

به گزارش دنیای 77، سرهنگ جلیل موفایی با تشریح چند مورد مهم روزها و شب های گذشته پلیس پیشگیری اظهار داشت: یک مورد مربوط به کشف قرص متادون است. تیمی از افسران پلیس ترمینال جنوب دیروز در حال گشت زنی در منطقه بودند که به دو مرد که دو بسته را به انباری حمل می کردند مشکوک شدند.

وی گفت: متهم با مشاهده ماموران از محل متواری شد و گفت: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند هر دو مرد را دستگیر و با پای پیاده به مقر انتظامی منتقل کنند. همچنین در بازرسی اولیه از انبار دو هزار عدد قرص متادون از بسته کشف و ضبط شد.

موکوفه با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: متهمان در تحقیقات مقدماتی اعتراف کردند که فردی از استان دیگری این قرص ها را برای آنها ارسال کرده و قصد فروش آن را در تهران داشته اند.

رئیس پلیس مقاومت تهران بزرگ افزود: تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن جزئیات پرونده و دستگیری دیگر متهمان پرونده ادامه دارد. برای متهم دستگیر شده پرونده تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به این جنایت به مراجع قضایی ارسال شد.

سرقت در آزادراه تهران-شمال برای تفریح

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین از دستگیری سارقان حرفه ای لوازم جانبی خودرو در محور تهران – شمال خبر داد و گفت: تاکنون چندین مورد سرقت لوازم جانبی خودرو توسط رانندگان و سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید رخ داده است. بزرگراه تهران – شمال، موضوع در دستور کار قرار گرفت و با ماموران پلیس آگاهی شهرستان گلستان تماس گرفته شد و بررسی های اولیه نشان داد این افراد از خودروهای متوقف یا پارک شده در حاشیه جاده سرقت می کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران گشت های هدفمند در این محور را افزایش داده اند، افزود: ماموران در حین گشت زنی یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با مشخصاتی که در شکایت آمده بود را مشاهده و بلافاصله وارد عمل شدند. ماموران در یک عملیات هماهنگ پلیسی متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از داخل خودروی متهم، چندین فقره اقلام مسروقه از جمله سه جعبه بزرگ و دو دستگاه ضبط خودرو با برندهای مختلف که ساعاتی قبل به سرقت رفته بود، کشف و ضبط شد. متهمان 20 تا 27 ساله ساکن یکی از استان های نزدیک تهران با بازجویی به جرم خود اعتراف کردند و مدعی شدند سرقت را برای سرگرمی انجام داده اند.

مکوفهی با اشاره به اینکه مالباختگان نیز توسط ماموران شناسایی شدند، گفت: همچنین بررسی سوابق دستگیرشدگان نشان داد که این افراد پیش از این نیز به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بودند. تحقیقات تکمیلی برای کشف جرم احتمالی متهم ادامه دارد و پرونده اولیه آنها نیز به دادسرا ارجاع شده است.

کشف پروژکتور فرودگاه از خانه مالخران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق حرفه ای در محله مهرآباد خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت های خرد در محله مهرآباد، تیمی از ماموران کلانتری مهرآباد وارد عمل شده و اقدام به دستگیری 119 سارق یا سارق کردند. در این راستا در سطح میدانی بررسی شده است

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و تفتیش هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته با کسب مجوز قضایی اکیپی از ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات هماهنگ دو متهم دستگیر و به محل سکونت منتقل شدند. ستاد فرماندهی انتظامی نیز در دست بررسی است، از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل خودرو، دوچرخه و سایر اقلام کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی دو سارق شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی هر دو سارق از مخفیگاه و اموال بسیاری از جمله ادوات مختلف، کنتور برق، کولر دینامو و … دستگیر شدند. از این سارقان انواع لوازم جانبی خودرو، لپ تاپ، تجهیزات صنعتی، پمپ آب و حتی پروژکتورهای فرودگاهی کشف و ضبط شده است.

مک فی با اشاره به سوابق متعدد متهمان سرقت منزل و تحمل حبس، خاطرنشان کرد: تاکنون 20 نفر از مالباختگان شناسایی شده و تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد. کسانی را که دارایی از دست داده اند شناسایی کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا