حوادث و رویداد

سرقت‌های خرد از دغدغه‌های مردم است/ برخورد قاطع پلیس با قاچاق سلاح

سرقت‌های خرد از دغدغه‌های مردم است/ برخورد قاطع پلیس با قاچاق سلاح

جانشین فرمانده کل کشور گفت: سرقت های جزئی مایه نگرانی مردم است که اقدامات رضایت بخشی در منطقه انجام شده است اما اقدامات متقابل لازم است.

به گزارش دنیای 77، سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: تهران به دلیل پایتختی یکی از استان های مهم کشور است و از سوی دیگر شهرهای اطراف پایتخت از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

وی می گوید مجموعه نیروی انتظامی کشور سه فرماندهی انتطامی برای اداره استان تشکیل داده است، فرماندهی تهران بزرگ و غرب تهران و شرق تهران. خوشبختانه همه افسران مدیریت نیز برای مردم و خدمت به مردم تلاش می کنند.

جانشین فرمانده کل کشور امروز در بازدید از فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران گفت: همکاری. استان تهران را دارند.

رضایی با اشاره به نظام 3000 شهید در منطقه و ایثارگری های انجام شده در راه انقلاب اسلامی گفت: برخورد قاطع با اتباع بیگانه، اراذل و اوباش و … بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: دزدی خرد دغدغه انسان است. خوشبختانه اقدامات رضایت بخشی در این زمینه انجام شده است، اما نیاز به اقدامات متقابل است. در مورد ساخت و ساز، شهرداری ها باید پروانه ساختمانی دریافت کرده و دارای پیوست انضباطی و پایان کار باشند.

جانشین فرمانده کل کشور گفت: توجه به نگهبانان محله، توجه به توصیه های پلیس، دوربین های سطح شهر و… می تواند تا حدودی از وقوع سرقت جلوگیری کرده و یا حتی کاهش دهد.

وی در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر تصریح کرد: بندهای 16 و 41 برای مقابله با این معضل ضروری است. باید به جمع آوری معتادان متجاهر توجه ویژه شود و افراد نگهداری شده در این مرکز با سلامت به جامعه بازگردانده شوند.

رضایی با بیان اینکه حمل و نگهداری سلاح جرم است، تاکید کرد: حمل و حمل سلاح و قاچاق آن باید خسارات جبران ناپذیری به جامعه وارد کند. همچنین حق شهروندی را نقض می کند. بارها گفته شده خط قرمز پلیس امنیت و نیروی انتظامی کشور با قاچاقچیان اسلحه برابر قانون برخورد خواهند کرد.

به گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی درباره ساماندهی اتباع بیگانه نیز گفت: این موضوع مهمی است که باید به آن رسیدگی شود، بنابراین استخدام اتباع غیرمجاز جرم است و کسانی که اتباع بیگانه را به خدمت می گیرند.

رضایی گفت: ما از برخورد با اراذل و اوباش راضی نیستیم.

وی برپایی این نمایشگاه را دستاورد اجرای طرح ارتقای امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران عنوان کرد و گفت: پرونده رو به جلو است.

از دیگر مسائلی که باید به آن توجه شود، ایمنی مسیرهای پرتردد و پرتردد در شهرهای شمالی کشور و مطالبه دولت و مجلس برای رفع تراکم ترافیک و سایر مشکلات این منطقه است. کشور.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا