ورزش

ستاره جنجالی همسرش را اخراج کرد!

ستاره جنجالی همسرش را اخراج کرد!

درگیری و تنش بین واندا نارا و مائورو ایکاردی ادامه دارد و حالا داستان این دو مرد از زندگی شخصی آنها به مسائل حرفه ای کشیده شده است.

روزنامه مارکا می نویسد مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی که هم اکنون در گالاتاسرای ترکیه بازی می کند، همسر سابقش واندا نارا را که برنامه او را اجرا می کرد، اخراج کرد. این زوج جنجالی ماه گذشته پس از هشت سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

نارا که یک مدل و اینفلوئنسر در اینستاگرام است، در دوران حرفه ای همسرش مدیر برنامه های او بود و تقریباً مسئولیت تمام کارهای او در اینتر از جمله جدایی مائورو از اینتر و انتقال او به پاری سن ژرمن را بر عهده داشت. گالاتاسرای این فوتبالیست. اما جدایی ناگهانی آنها بر روابط حرفه ای این زوج نیز تاثیر گذاشته است.

خبر جدایی این زوج در روزهای گذشته توسط واندا نارا از طریق اینستاگرام منتشر شد. پیش از این گزارش شده بود که مائورو ایکاردی از تصمیم واندا نارا به عنوان مدیر برنامه خود ناراضی است.

روزنامه حریت ترکیه در گزارشی مرتبط توسط نارا گزارش داد که تابستان امسال و در جریان انتقال قرضی ایکاردی از پاری سن ژرمن به گالاتاسرای، وی فاکتور یک میلیون یورویی را به عنوان پورسانت به گالاتاسرای ارائه کرد. هریت می گوید که ایکاردی عصبانی بود. با این درخواست و رد آن. او به گالاتاسرای گفت که به واندا پول ندهد.

بر اساس این گزارش، واندا نارا از درخواست خود کوتاه نیامد و به گالاتاسرای پیام داد تا در اسرع وقت پول را به حسابش واریز کند. او همچنین به ایکاردی اعلام کرد که بهتر است هر چه زودتر مبلغ درخواستی را پرداخت کند وگرنه از او در دادگاه شکایت خواهد کرد. واندا معتقد است که به عنوان مدیر برنامه و بر اساس مفاد قانونی قراردادش با مائورو، حق دریافت چنین کمیسیونی را دارد.

بیشتر بخوانید:

251254

دکمه بازگشت به بالا