ورزش

ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

ساپینتو با انتقاد از مربیان استقلال؛ کسی حق ندارد با نیمکت حریفان حرف بزند/برای برد به مصاف گل گهر می رویم

استقلالی ها در ادامه با انتقاد از همکارانی که در جریان بازی با نساجی سرمربی تیم فوتبال با کادر فنی این تیم صحبت کردند، گفت: اجازه نمی دهم هیچ فردی روی نیمکت تیمم با سرمربی حریف صحبت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، ریکاردو ساپینتو پیش از دیدار استقلال و گل گهر گفت: ابتدا می خواهم به تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی خوب تبریک بگویم. برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و از سه بازیکن استقلال خسته نباشید می خواهم. امیدوارم همچنان موفق باشند.

وی درباره بازی مقابل گل گهر گفت: مقابل تیمی بازی می کنیم که تا اینجای کار در لیگ خیلی خوب کار کرده است. گل گهر یکی از معدود تیم هایی است که امسال برای قهرمانی می جنگد. یک تفاوت نسبت به سال های گذشته این است که امسال تیم های زیادی برای قهرمانی می جنگند. البته با تمام توان برای قهرمانی خواهیم جنگید. فردا تمام تلاشمان را می کنیم تا در مسابقه پیروز شویم.

ساپینتو درباره انتظاراتش از داوران در بازی فردا گفت: برای تیم داوری آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشند. ما به خاطر عملکرد داوران در چند مسابقه قبلی شکست خوردیم و همه دیدند چه اتفاقی افتاد. عملکرد داوران در این چند هفته برای ما بدون مشکل نبوده و بسیاری از کارشناسان این موضوع را تایید کرده اند. فردا امیدوارم و مطمئنم داوران نهایت تلاش خود را می کنند و تصمیم درستی می گیرند.

وی در پایان به رعایت احترام بین نیمکت‌ها در طول بازی اشاره کرد و گفت: زمانی که به عنوان سرمربی کنار زمین هستم، اگر زمانی نیاز به صحبت با داور داشته باشم، به عنوان سرمربی این کار را انجام می‌دهم. ” یا اگر حریف نیاز به صحبت با نیمکت دارد، من به عنوان سرمربی فقط با سرمربی حریف صحبت می کنم. احترام گذاشتن مهم است. این گفتگو باید با احترام کامل انجام شود. اینطور نباشد که دستیار نیمکت نشین یا هر فرد دیگری با سرمربی تیم مقابل صحبت کند. این اتفاق در بازی با نساجی افتاد. من به هیچکس روی نیمکت تیمم اجازه صحبت با سرمربی حریف را نمی دهم و از نیمکت تیم حریف هم همین انتظار را دارم. اگر دستیارانم می خواهند چیزی بگویند باید به من بگویند. حفظ احترام برای من بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا