عمومی

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای ایتام در استان مرکزی - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید مرتضی بختیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم واگذاری یک واحد مسکونی به خانواده‌های ایتام در خمین اظهار داشت. هدف گذاری وی گفت: 10 هزار واحد مسکونی با همکاری بنیاد مستضعفان در کشور در حال راه اندازی است که از این تعداد 3500 واحد وارد فاز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: 40 هزار واحد مسکونی دیگر نیز با همکاری سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن ساخته می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: پیش بینی می شود این واحدهای مسکونی ظرف 2 سال تکمیل و تا پایان امسال 25 هزار واحد به خانواده های نیازمند کشور تحویل داده شود.

بختیاری با اشاره به ساخت یک هزار واحد مسکونی ایتام در استان مرکزی گفت: تاکنون 201 واحد مسکونی تکمیل و 370 میلیارد ریال برای تکمیل این واحدهای مسکونی هزینه شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال 487 واحد مسکونی بین خانواده های بی سرپرست استان مارکز توزیع شود و تا نیمه اول سال آینده یک هزار واحد دیگر آماده دستیابی به مشتریان واجد شرایط باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در پایان گفت: استان مرکزی با حمایت 42 هزار نفر از حامیان ایتام استان در رأس طرح خیرخواهانه ایران قرار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا