ورزش

زمان قلعه‌نویی از استقلال پیشنهاد داشتم و زمان استیلی و دایی از پرسپولیس/ به موفقیت مورایس خوشبینم

در گفتگو با محسن بیات دنیای 77

از استقلال در زمان گالنوئی و از پرسپولیس در زمان استیلی و دایی پیشنهاد داشتم/ به موفقیت مورایس امیدوار هستم.

این بازیکن سابق فوتبال در مصاحبه خود از وضعیت نقل و انتقالات فعلی سپاهان صحبت کرد.

محسن بیات در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری دنیای 77، درباره وضعیت زرد معجون امسال و تغییرات کادر فنی سپاهان اصفهان گفت. سپاهان یک تیم کلیدی در فوتبال ایران است و امیدوارم با مربی جدیدی که رزومه بسیار خوبی دارد، موفق شود. محرم؟ او همبازی من بود و با رفتنش تیم نابود شد. خیلی امیدوارم مربی جدید نتیجه بگیرد اما فکر می کنم اگر محرم بود بهتر از سال قبل می گرفت.

بازیکن سابق جردپوشان درباره غیبت ستاره های سپاهان اینطور گفت: به نظر من پرسپولیس امسال بهتر از هر تیم دیگری بازی کرده است. استقلال عملکرد بدی نداشت اما سپاهان واقعا نیاز به ترمیم دارد. سربازان باید چند ستاره را جذب کنند.

آیا حضور یک دستیار ایرانی در کنار خوزه مورایس نمی تواند اتفاق خوب و بهترین برای سپاهان باشد؟ پاسخ بیات چنین بود: قطعا خوب است اما باید ببینیم مربی چه می خواهد. چند سالی است که در فوتبال ایران می بینیم که مربیان خارجی کمتر و کمتر دستیاران ایرانی را انتخاب می کنند. من قطعا با این موافقم.

وی درباره سقوط سپاهان در این سال ها گفت: سپاهان بعد از جدایی نویدکیا خیلی افت کرده است. رفتن او به سپاهان لطمه زد چون رزومه خوبی داشت و بازیکنان به خاطر او به میدان رفتند. من خودم سال ها در صباح بازی کرده ام و می دانم وقتی تیم ها از هم جدا می شوند با چه مشکلاتی مواجه می شوند. در حال حاضر در لیگ استان اصفهان مربیگری می کنم. من قطعا به مربیگری علاقه دارم و امیدوارم در این بخش از زندگی کاری ام موفق باشم.

محسن + بیات

بیات که سابقه حضور در چندین تیم را دارد که به دلیل مسائل مدیریتی منحل شده اند، افزود: پدیده، استقلال خوزستان و صبا گروه هایی بودند که من کار کردم اما از بین رفته اند. صبا مدیری نداشت پس می توان گفت مشکل مدیریتی بود. او را بدون برنامه به قوم فرستادند و به همدان پاس دادند. صباح به دلیل مشکلات مدیریتی و مالی سقوط کرد. امسال رویداد استقلال خوزستان. هر تیمی که موفق می شد و قهرمان می شد منحل می شد. خودتان می توانید ببینید که چه مشکلاتی وجود دارد.

بیات درباره اینکه چرا به دیدار استقلال و پرسپولیس نرفته است، می گوید: من پیشنهاد استقلال را داشتم. از پرسپولیس در زمان امیر گلنوی و در زمان حمید استیلی و علی دایی. شرایط خوبی برای حضور در این گروه ها داشتم اما صبا اجازه نداد. زمانی که این تیم پولدار بود و مشکلات مدیریتی داشت، اجازه نداد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا