ورزش

ریسک بزرگ شمسایی در آسیا

ریسک بزرگ شمسایی در آسیا

سرمربی جدید کراپ الوند می گوید تیمش در حال حاضر نیازی به بازیکنان جدید ندارد. وی همچنین تصمیم شمسایی برای تغییر نسل تیم ملی را ریسک بزرگی برای این مربی دانست.

رضا لیک، سرمربی جدید کراپ الوند در گفت وگو با دنیای 77، درباره انتخابش برای این سمت گفت: جلسات متعددی با مدیران محترم باشگاه کراپ داشتیم و در نهایت مقرر شد با تیم کراپ همکاری کنم. بقیه Season Crap بازیکنان با استعداد خوبی دارد و پتانسیل زیادی دارد. هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است و از دوشنبه دوباره تمرینات خود را آغاز کردیم.

می خواست بداند آیا باید محصولات را تقویت کرد یا خیر؟ با صراحت گفت: در این لحظه نه! چون در گروه کراپ بازیکنان خوبی هستند و اگر یک نفر اضافه می شود باید بازیکن سطح بالایی باشد، فکر نمی کنم در ایران کسی بدون قرارداد و بدون باشگاه باشد. البته باید 6 هفته باقی مانده از نیم فصل را پشت سر بگذاریم تا نقاط قوت و ضعف تیم را بشناسیم و اینکه آیا نیازی به جذب بازیکن در نیم فصل وجود دارد یا خیر.

این پیشکسوت فوتسال درباره مرزهای تیم ملی، بازگشت شمسایی به این تیم و همچنین فهرست اعلام شده برای بازی های دوستانه تایلند و جام ملت های آسیا توضیح می دهد: همه فوتسالیست ها می دانند که تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد. جام جهانی و شمسایی این ریسک بزرگ را انجام داد، خودش قبول کرد. او به نوعی اعتباری برای فوتسال ایران است و تجربه خوبی در مسابقات داخلی و بین المللی دارد. او می‌دانست که با کاری که می‌خواهد انجام دهد نمی‌تواند برخی از انتظارات را برآورده کند، اما به هر حال تجربه‌اش می‌تواند به او کمک کند.

وی افزود: تیم ملی بازیکنان خوبی مانند سنگ سفیدی، اولادقباد، احمد عباسی و حتی طیبی را در اختیار دارد و اضافه شدن آنها به تیم جوانان به تیم قوت می بخشد. این را هم بگویم که برخی از بازیکنان جوان تیم ملی نیز تجربه زیادی در بازی های بین المللی دارند و این کار را برای سرمربی تیم راحت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا