استانی

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است

رویکرد دولت استفاده از ظرفیت‌های مغفول مانده کشور است

دنیای 77/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: رویکرد دولت سیزدهم استفاده از تمام اختیارات مغفول مانده کشور است.

بهرام ستاری داستانایی در جمع خبرنگاران در مراسم گرامیداشت هفته دولت که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: ویژگی بارز، ارزشمند و پسندیده دولت سیزدهم مردم دوستی و فراگیر بودن آن برای همه اقشار است. جامعه.

وی محور ماندگاری شهید رجایی و باهنر را دین مداری، ولایت مداری و مردم محوری می داند و عنوان می کند که علیرغم عمر کوتاه دولت شهید رجایی، الگویی از عملکرد نظام اسلامی از خود بر جای گذاشته است. که حتی بعد از گذشت سه دهه از عطر شیرین خدمت، سادگی و مهربانی برخوردار است.این شهید بزرگوار را می توان حس کرد، گفت: خوشبختانه حتی در دولت سیزدهم هم می بینیم که این ویژگی ها جلوه برجسته ای دارد.

حرکت به سمت مرجعیت راز پایداری شهید راجی و بهان است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان این گام در مسیر اطاعت از مرجعیت و امام راحل را یکی از رموز جاودانگی و ماندگاری شهید رضی و باهنر خواند و گفت: امروز اگر سربلند باشیم. وجود و تداوم این شهدا، اخلاص، تقوا و مسئولیت آنهاست.

ستاری داستانایی بیان می کند که شهید باهنر قبل از انقلاب اسلامی به همراه شهید آیت الله بهشتی نقش موثری در بیداری مردم و گسترش نهضت اسلامی امام خمینی (ره) داشتند. انسان از خصوصیات شهید بانر بود، این شهید بزرگوار شاگرد راستین و روشن فکر مکتب اسلام بود.

دغدغه توده محوری دولت سیزدهم در رویدادهای مهم اجتماعی مشهود بود

وی ادامه داد: 31 سفر استانی در سال اول دولت جدید نشان می دهد که دولت سیزدهم بیشترین توجه را به مردم و رفع مشکلات آنها دارد و در این مدت نقش مسئولانه و حضور موثر در رویدادها و کارکردهای مهم اجتماعی دارد. این یک نشانه واقعی از نگرانی عمومی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: عملکرد و توجه این دولت بر خلاف دولت های گذشته به پروژه های معوق دولت قبل و برنامه ریزی برای ساماندهی آنها حتی در نقاط دورافتاده کشور به ما یادآوری می کند که دولت انقلابی می خواهد نشان دهد. نیست و رویکردش استفاده از همه ظرفیت های مغفول مانده کشور است.

در بحث دیپلماسی شاهد شعارهای انقلابی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ستاری دستنایی از اقتدار دولت در همه عرصه ها می گوید و می افزاید: در بحث های دیپلماتیک شاهد حضور فعال و مستمر تیم مذاکره کننده کشورمان هستیم و این نشانه مهمی از مذاکره انقلابی و اقتدار جمهوری اسلامی است. نظام ایران و از سوی دیگر دغدغه حل مشکل نیز بسیار مهم است.

وی همراهی و همدلی دولت سیزدهم با سایر قوا را برجسته کرد و یادآور شد: این اقدامات موثر و ماندگار دولت آقای رئیسی طبیعتا مردم را به نظام و انقلاب آینده امیدوارتر می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا